REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
bonifacy napisał(a):Wymiana pierścieni na tłokach i panewek to nie remont kapitalny
bonifacy napisał(a):Nie było szlifu wału i cylindrów
bonifacy napisał(a): Zwrócić auto do tego niby fachowca ? A będzie w stanie złożyć to prawidłowo ?
Pytanie czy ktoś to mierzył ? Odkręcił korby , spojrzał na panewki i zawyrokował ot tak wymianętoyman40 napisał(a): bonifacy napisał(a):
Nie było szlifu wału i cylindrów
możliwe że trzymały wartości nominalne więc po co robić szlif
Bezceremon napisał(a):Powiedział, że muszę znaleźć warsztat, który rozbierze auto i sprawdzi dokładną przyczynę pęknięcia łańcucha
a warsztat powie że były blokady i przyrządy i jest to słowo przeciwko słowu, a problem leży w samym łańcuchu, no chyba że sam się przyznaBezceremon napisał(a):Teraz pytanie. Jeśli auto było źle złożone, a rozrząd był założony bez blokad i przyrządów. Czy jest to do wykrycia? Czy po prostu gra niewarta świeczki i koszta będą zbyt wysokie a wykrycie błędu mało prawdopodobne?
no mądrze mądrze....jeśli będzie odpowiedź negatywna to będzie odpowiedź jakakolwiek ,a jak nie będzie odpowiedzi żadnej to masz taki IN PlusBezceremon napisał(a):Rzeczoznawca zalecił również wysłanie oficjalnego pisma do warsztatu. Jeśli odpowiedź będzie negatywna lub nie będzie jej w ogóle, szansę na wygranie wzrastają.