12 Mar 2021, 08:38
Silniki Fordów słyną z tego,że do lpg się nie nadają,zbyt,,słabe,,gniazda zaworowe.Mitsubishi,b.drogie części zamienne,serwis,potrafi łoić portfel bezlitośnie,Honda,rewlacyjne auto z tym silnikiem,niestety regulacja luzu zaworowego jest,ci którzy piszą,że nie polecają lpg do silników bez hydrauliki zaworowej wiedzą o czym piszą,lpg kasuje luzy zaworowe wydechowe znakomicie,z pasją wręcz,o ile Honda zaleca regulację co 100 tyś km to w przypadku lpg tak sądzę,trzeba będzie co ok.30 tyś km,nie sadzę by ten zabieg należał do tanich,Audi odrzucam z marszu,no chyba,że Jesteś przygotowany na sięganie do kieszeni głęboko,nie spodziewaj się też bezproblemowej eksploatacji,TOYOTA z kolei kroczy tą samą drogą,świetne silniki benzynowe 1.8 oraz 2.0 ,ale nie do lpg,naturalnie na tym paliwie ,naturalnie i Honda i Toyota na lpg będzie dobrze pracować,do czasu problemów z zaworami,VOLVO bym sobie odpuścił ale tylko przez trudności w obsłudze,nawet ASO ma czasami problemy z lokalizacją przyczyn usterki(tyle jest różnych czujników pod maską)eksploatacja nie tania,Citroen C5 z tych wszystkich do lpg jak najbardziej,to auto jakościowo nie odbiegające od najzacniejszej konkurencji,tylko warunek,auto już po modernizacji,ale to nie auto dla ludzi liczących na tanią eksploatację,to skomplikowany pojazd,wymagający profesjonalnej obsługi,czyli warsztatu obeznanego z tym modelem,najlepiej specjaliującym się,nie polecane auta bez udokumentowanej historii serwisowej,poza tym przed zakupem należy zweryfikować stan techniczny,koniecznie,polecane silniki to.1.8 125 KM,obydwa 2.0 oraz 3.0 V6 207 KM,od automatów z daleka.