Uzywane auto do 60-70 tys - benzyna

26 Lut 2016, 18:11

Też problemy z olejem i nagarem i niską wytrzymałością na wysokie przebiegi. Dodatkowo skrzynie DSG po 150tys. często wymagają bardzo drogich napraw. A szkoda, bo osobiście bardzo mi się podoba ten model.
pkc ma A4 B8 w wersji 225KM ale z 2013r. więc ciężko mu obalić te argumenty jeśli chodzi o nową wersję tego silnika, bo jest po prostu za nowy.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Lut 2016, 18:14

Ok, skreslam kolejne pozycje z listy. A ta Honda 2.4, Opel Insignia 2.0 T lub Astra 1.6 180KM?
totutotam
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 10 01 1998
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8P
Silnik: 2.0 TDI 140KM

26 Lut 2016, 18:15

Sulnikowo są ok ale jak Astra to tylko z wtryskiem pośrednim. Późniejsze wersje po lifcie miały montowany wtrysk bezpośredni.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Lut 2016, 18:23

Rozumiem, ze mowimy np. o takiej astrze:
[link do AutoScout24 wygasł]

Wybaczcie pytanie laika - a jak rozpoznac, czy wtrysk jest bezposredni czy posredni? Trzeba znac silniki (wikipedia, google?) no i czy wtrysku bezposredniego uniakc wszedzie, czy tylko w astrze?
lista sie ladnei skraca, zostal accord, insignia, hm. cos jeszcze?
totutotam
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 10 01 1998
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A3 8P
Silnik: 2.0 TDI 140KM

26 Lut 2016, 22:53

dzida napisał(a):pkc ma A4 B8 w wersji 225KM ale z 2013r. więc ciężko mu obalić te argumenty jeśli chodzi o nową wersję tego silnika, bo jest po prostu za nowy.

2014 :)
Moje Audi ma mały przebieg, ale znam osobiście dwa auta z T(F)SI trzeciej generacji, które mają około 200tyś.km i nic się z tymi autami od strony silnika nie działo(Octavia RS kuzyna i A4 w podobnej konfiguracji do mojej znajomego). W trzeciej generacji TF{S}I nie ma już problemu z nagarem, dzięki zastosowaniu dodatkowych wtryskiwaczy. Z nadmiernym zużyciem oleju też nie ma już problemu, a bynajmniej nie ma mowy o takich wartościach jak w przypadku silników drugiej generacji. DSG7 sprawia głównie problemy, DSG6 montowane w autach z napędem 4x4 i tych powyżej 250Nm momentu obrotowego jest lepsze pod względem trwałości.
Jak do tej pory na Polskich forach audi/seata/skody/vw nie zaobserwowałem, żadnej poważnej awarii silnika 1.8T(F)Si czy 2.0T(F)SI, a tych aut jeździ po kraju sporo.
Plusem tych aut są dobre osiągi i przyzwoite zużycie paliwa. Większość egzemplarzy wyjeżdża też z salonu z bonusem mocy :)
pkc
Zaawansowany
 
Posty: 715
Prawo jazdy: 10 08 2004
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: BMW E36 Audi A4 B8
Silnik: 328i 2.0TFSI

27 Lut 2016, 09:19

To dobrze, że VAG poprawił te silniki po 10 latach od pierwszej generacji T(F)SI. Martwi mnie to, że niedługo mogą pojawić się filtry cząstek stałych w benzyniakach z wtryskiem bezpośrednim i znów będą problemy.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

27 Lut 2016, 14:46

pkc napisał(a):2014 :)

to coś mi się pokiełbasiło pewnie z tym, że wtedy był lift :?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010