dzida napisał(a):pkc ma A4 B8 w wersji 225KM ale z 2013r. więc ciężko mu obalić te argumenty jeśli chodzi o nową wersję tego silnika, bo jest po prostu za nowy.
2014
![Uśmiechnięty :)]()
Moje Audi ma mały przebieg, ale znam osobiście dwa auta z T(F)SI trzeciej generacji, które mają około 200tyś.km i nic się z tymi autami od strony silnika nie działo(Octavia RS kuzyna i A4 w podobnej konfiguracji do mojej znajomego). W trzeciej generacji TF{S}I nie ma już problemu z nagarem, dzięki zastosowaniu dodatkowych wtryskiwaczy. Z nadmiernym zużyciem oleju też nie ma już problemu, a bynajmniej nie ma mowy o takich wartościach jak w przypadku silników drugiej generacji. DSG7 sprawia głównie problemy, DSG6 montowane w autach z napędem
4x4 i tych powyżej 250Nm momentu obrotowego jest lepsze pod względem trwałości.
Jak do tej pory na Polskich forach audi/seata/skody/vw nie zaobserwowałem, żadnej poważnej awarii silnika 1.8T(F)Si czy 2.0T(F)SI, a tych aut jeździ po kraju sporo.
Plusem tych aut są dobre osiągi i przyzwoite zużycie paliwa. Większość egzemplarzy wyjeżdża też z salonu z bonusem mocy
![Uśmiechnięty :)]()