Te samochody nie są królami wyciszenia wnętrza, że tak delikatnie powiem. Po prostu są lepsze auta w tym względzie. 1,6 w koreańcach dobre do LPG. Całkiem żwawe i oszczędne (ojciec ma w ix20)
Jeżeli nie chcesz się bujać z rudą to z Mazdami nie bedzie lekko, ja znalazłem taki egzemplarz ale ponad połowa miała widoczne ślady na karoserii a zakładam że połowa kolejnych mogła być utleniona od spodu. Wygłuszenie słabe a na LPG trzeba dbać o zawory, ale kia/hyundai czy opel nie bedzie wiele lepiej jeśli chodI o rdzę, bezawaryjność porównywalna, zaś uśredniając osiągi w Maździe będą najlepsze i swoje też spali. Jeżeli oczekujesz lepszego wyciszenia musisz liczyć się że auta takie beda troche droższe w eksploatacji wiec zdecyduj co jest dla ciebie priorytetem
Dlaczego Octavia to jeden z najpopularniejszych modeli w Polsce? Škoda Octavia regularnie znajduje się w czołówce polskich rankingów sprzedaży, zdobywając serca kierowców niezależnie od wieku czy potrzeb. Wysoka pozycja Octavii nie jest dziełem przypadku, a ...
Volkswagen Amarok: większa moc, lepsze wyposażenie i komfort Volkswagen Amarok od końca czerwca jest produkowany w Hanowerze. Wszystkie Amaroki z podwójną kabiną trafią na rynek europejski i rosyjski. Wraz z rozpoczęciem produkcji w zakładzie Stöcken, do Amaroka wprowadzonych ...
Szkoda, że nie w automacie ale ogólnie rzecz biorąc Sonata to fajny tapczan nie przepadam za tego typu prowadzeniem, ale tutaj seryjnie mi się to podobało
Jeśli chodzi o Hyundaia i30 - mogę się wypowiedzieć, bo od roku jeżdżę tym samochodem: wyciszenie jest dość kiepskie, do około 100 km/h jest w porządku, powyżej 130 km/h jest już tragedia, przynajmniej w mojej wersji z 2007 i silnikiem 1.6 CRDI. Jeśli chodzi o korozję to nie jest bardzo dobrze, natomiast nie jest też źle. W moim egzemplarzu (i z tego co wiem jest to norma) korozja występuje przy świetle stopu na tylnej klapie, przy nadkolach z tyłu oraz punktowo na klapie bagażnika. Ogólnie korozja występuje, ale nie jest jakoś bardzo uciążliwa. Jeśli chodzi o mechanikę to nie mam do tego samochodu zastrzeżeń, jak na swoją klasę i cenę jest to auto dość trwałe.
Zerknij na evande: [link do oferty na Allegro wygasł] Mam przyjemność taką jeździć od czasu do czasu. Nie jest to s-klasa ale na prawdę nie ma się do czego przyczepić. Wyciszenie na przyzwoitym poziomie a i jakość wykonania nie ma nic wspólnego z dawnym tandetnym daewoo. Do tego silnik łatwy do zagazowania.
Nie trzymaj się kurczowo rocznika. Nowsze samochody wcale nie są lepsze/ żywotniejsze ani tańsze w utrzymaniu. Lepiej upolować coś starszego ale w przyzwoitym stanie.
Ech, jak ja to lubię. bezwypadkowy, mimo, że każdy element w innym odcieniu. "Auto jak nowe" mimo 200k na blacie. Do tego silnik, który jest jedną wielką wadą określany jako "najlepszy".
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.