REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
benshot napisał(a):Jednak ciężko w tym budżecie znaleźć auto 2013 + to wziąłem pod uwagę
benshot napisał(a):a już drugi raz regenerować muszę turbo, mimo iż o auto dbamy, na zasadzie jazdy po chwili, odczekaniu przed wyłączeniem silnika.
benshot napisał(a):Czytałem, że w/w silniki w tych autach a przede wszystkim w vanach/kombi to muły do potęgi i będą palić równie dużo jak dużo brakuje im do bycia autem żwawym.
franccc napisał(a):Regeneracja turbo to temat rzeka, w gruzach ok ale kiedy masz auto jakim masz zamiar pojeździć to tylko nowe.
to jest po prostu eksploatowanie diesla (czy ogólnie silnika spalinowego), na bardzo krótkich dystansachbenshot napisał(a):już drugi raz regenerować muszę turbo, mimo iż o auto dbamy, na zasadzie jazdy po chwili, odczekaniu przed wyłączeniem silnika. Dodatkowo leje się spod wtrysków, pokrywa zaworów, odma.
nie podchodź do teego w taki sposób, bo jeśli zaczniemy obrzucać się wadami Twoich propozycji, to Renault wciąż ma problemy z dziwnymi awariami elektromechanicznymi, Fordy rdzewieją, UFO to twarda tandetna decha, a Kia to schodzący klar + coś tam padające w silniku (jakiś wariator faz rozrządu, czy tam łańcuch), także tenbenshot napisał(a):Opel, turbo odpada + kiepskie opinie m32.
benshot napisał(a):Ma znaczenie takie, że za kat kilka sprzedając samochód, będę sprzedawał 15 lub 18 letni.
benshot napisał(a):Ok przyjmijmy, że gazowanie odpada (jak nie trafie zagazowanego to raczej sam tego gazu zakladać nie będę).