Van Toyota Sienna 2007

19 Sie 2012, 21:38

Sprowadzilem z USA Toyote Sienne 2007 z silnikiem 3,5 DOHC V6,zamierzam zalozyc instalacje gazowa LPG.Prosze o porade jaka rodzaj instalacji bedzie najodpowiedniejszy i wogole wszystkie uwagi na ten temat.Z gory dziekuje.
wilek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 01 04 1982
Auto: toyota sienna

31 Sie 2012, 11:27

Witam, odpowiednią instalacją do tego autka będzie system BRC P&D V6 koniecznie z systemem lubryfikacji. Systemy BRC montowane są w nowych autkach np. CHEVROLET, SEAT, MITSUBISHI. Mam znajomego który montował do takiego autka i był bardzo zadowolony.
SHOCK
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 01 01 1992
Auto: BMW E39

31 Sie 2012, 14:45

Dziekuje za informacje,bardzo pomocne,
pozdrawiam
wilek
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 01 04 1982
Auto: toyota sienna

15 Paź 2012, 22:34

Nie wiem czy akurat BRC. Uważam, że będzie to auto dobrze jeździło także na innych systemach (Landirenzo, Lovato, Stag). Nie zgadzam się także z opinią o lubrifikatorze. To urządzenie nie koniecznie pomoże głowicy (przy dobrze wyregulowanej instalacji głowicy nic nie grozi) a napewno zaszkodzi sondom i katalizatorom. Sond jest cztery, cztery katalizatory i dwa lub cztery czujniki temperatury spalin.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994

31 Paź 2012, 15:49

Prawidłowa regulacja składu mieszanki (czasu wtrysków) nie ma kompletnie nic wspólnego z lubryfikacją. Lubryfikacja rzeczywiście zdaje egzamin jedynie przy stosunkowo niskich obrotach silnika (do około 3000). Przy długich czasach wtrysku, gdy silnik jest najbardziej obciążony zestawy lubryfikacyjne nie są w stanie dać wystarczającego smarowania, wtedy gdy jest to najbardziej potrzebne. Idealnym rozwiązaniem jest użycie lubryfikacji i dotrysków benzyny przy wyższych obrotach silnika. Nie wszystkie instalacje wtryskowe posiadają opcję dotrysków benzyny. BRC posiada taką funkcję na tyle rozbudowaną, że da się określić minimalne i maksymalne obroty uruchamiania się dotrysków benzyny oraz procentową ich ilość.
ecotech
Nowicjusz
 
Posty: 17
Auto: VW Lupo
Silnik: 1.4 100KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

31 Paź 2012, 21:31

Moim zdaniem lubrifikacja nic nie daje ani na wysokich ani na niskich obrorach. Jesli miałbym komukolwiek zamontować lubrifikator to tylko sekwencyjny - wtedy ma to może jakiś sens. Split benzynowy posiadają Landirenzo i lovato przypuszczalnie rozwiązane tak samo jak w przypadku BRC. Nie mniej jednak w Toyocie Siena uważam za zbędny.
Migaz
Zaawansowany
 
Posty: 911
Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto szukać taniego ubezpieczenia OC?
    Galopujące stopy procentowe, a wraz z nimi drastycznie rosnące koszty życia sprawiają, że szukamy oszczędności na wielu polach. Czy ubezpieczenie samochodu powinno być jednym z nich, czy niekoniecznie? Sprawdźmy! Czy tanie ...