REKLAMA
Witam serdecznie, dziś miałem chwilkę czasu i posprawdzałem różne rzeczy, okazało się że jeden z bezpieczników (w skrzynce przy akumulatorze - tam gdzie jest 20A 40A 40A 40A 40A) był przepalony - ten 20A. Wymieniłem go i już zapala się check! udało mi się spisać "mignięcia" checka po połączeniu 5 i 6 pinu. Mianowice 1 5 10 3 , czy ktoś mógłby mi pomóc z diagnozą problemu? Co mogło być przyczyną przepalenia tego bezpiecznika? Dodam, że niestety elektronik z komputerem do diagnostyki będzie miał czas za tydzień. Z góry dzięki
EDIT. znalazłem znaczenie błędu 1503 Immobilizer - nieprawidłowa identyfikacja modułu immobilizera - ale nadal mało mi to mówi
Poszukałem na forum i podobny problem był gdy pompa paliwowa padła, spróbowałem kręcąc rozrusznikiem trzymać przycisk od gazu i po dłuższym kręceniu samochód odpala na 1 sec i gaśnie ))