Dodge Circuit EV emanuje zuchwałą stylizacją nadwozia i wystroju wnętrza, szczycąc się znakomitymi osiągami przy zerowym zużyciu paliwa i zerowej emisji spalin.
Jego nadwozie ma charakter auta sportowego, a bardzo dobre proporcje sylwetki z kierowcą i pasażerem idealnie pośrodku mogą świadczyć o dobrych właściwościach jezdnych. Od przodu markowa krzyżowa krata chłodnicy Dodge rozcina powietrze, kierując jego strugi wzdłuż maski silnika i dalej ponad szybą czołową i kokpitem. Boczne przetłoczenia wgłębiają się w zarys karoserii, tworząc funkcjonalne dukty chłodzące hamulców tylnych.
Jak na samochód sportowy przystało, Dodge Circuit EV wyposażony jest w system nagłaśniający klasy Premium, elektrycznie sterowane szyby i zamek centralny, klimatyzację oraz tempomat.
Osiągi Dodge'a Circuit EV z elektrycznym napędem ENVI są rzeczywiście imponujące:
Przyspieszenie 0-96 km/h w czasie poniżej 5 sekund.
¼ mili ze startu stojącego w czasie 13 sekund.
Prędkość maksymalna ponad 192 km/h.
Jednak najbardziej fascynującą cyfrą w przypadku tego pojazdu jest prawdopodobnie zero, a więc wartość zużywanego paliwa przy tak wspaniałych osiągach oraz wytwarzanych spalinach.
Zespół napędowy Dodge Circiut EV składa się z trzech zaledwie części: silnika elektrycznego o mocy 200 kW (268 KM), systemu zaawansowanych akumulatorów litowo-jonowych oraz modułu sterującego przepływem energii.
To właśnie dzięki zaawansowanej technologii akumulatorów litowo-jonowych Dodge Circuit EV dysponuje zasięgiem 240 do 320 kilometrów, a więc trzykrotnie większym niż przeciętne dzienne potrzeby transportowe większości użytkowników. Ładowanie akumulatorów jest proste wystarczy włożyć wtyczkę do standardowego, domowego gniazdka 110V. Czas ładowania można skrócić o połowę przy użyciu prądu o napięciu 220V.
Piękne auto! Osiągi imponujące. Niestety za późno aby uratować Chryslera.
Firma poniosła kolejne straty. Poprosili o dotację 7 bilionów (miliardów) USD. Co gorsza, CEO Bob Nardelli nie cieszy się dobrą reputacją zarządcy firm.
Mam skromną nadzieję podrzucenia serwisowi zdjęć z wystawy.
Toyota Celica VI generacji - poradnik kupującego Jesteś entuzjastą motoryzacji i chcesz mieć kultowe auto? Toyota Celica VI to samochód, który łączy atrakcyjny wygląd, radość z jazdy i technologie sprawdzone w motorsporcie. Na co należy zwrócić uwagę, ...
Nowoczesne wyposażenie samochodu? Rozwiązania są starsze, niż myślisz Klimatyzacja, poduszki powietrzne, nawigacja czy tempomat - dzisiaj takie rozwiązania to żaden rarytas. Znajdziemy je w wielu samochodach, nawet tanich kompaktach czy miejskich hatchbackach. Chociaż mogłoby się wydawać, że ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.