VITO pedał hamulca

18 Lis 2007, 20:30

ja mam wszystko zmienione hamuje ok tylko pedal mieki i 1/3 stanu prawidlowego
artekk
Początkujący

Miejscowość: k-kozle
  • 19 Lis 2007, 11:58

Zapowietrzony układ.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

19 Lis 2007, 18:19

na to bo wskazywalo bo jak podpompuje to rosnie ale potem zchodzi do 1/3 stanu a jak zaslepie obojetnie jaki obwod to bez zmian lecz kiedy zaslepie oba to nie wcisne 1cm czyli pompa ok ,odpowietrzalem juz 100 razy poprzez przepychanie normalne pompowanie ,jestem mechanikiem ale juz sie poddaje
    artekk
    Początkujący

20 Lis 2007, 11:50

No to wymień jeszcze odpowietrzniki.Są niedrogie.Może być,że któryś z nich przepuszcza i zasysa powietrze.Rzuć okiem na korektor hamowania i dobrze pooglądaj przewody.Bo jak napisałeś pompa jest ok.A to wskazuje,że winne są albo przewody,albo zaciski.Bo nic innego przecież tam nie ma.
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

20 Lis 2007, 13:59

ale to by bylo jakies powietrze w ukladzie a go nie ma przod nowe tarcze zaciski klocki przewody elastyczne i wszystko suche a tyl tylko klocki i odpowierzniki wymienione jak go zaslepie to bez zmian ,nurtuje mnie jeszcze korektor ktory odlaczylem i teraz mam przednia komora pompy przod a tylnia tyl ale wiem ze poprzez korektor dwa obwody sa polaczone moze to ten brak polaczenia to powoduje ze nie ma wyrownania cisn.czy co
    artekk
    Początkujący

20 Lis 2007, 15:36

Korektor powinien byc podłaczony.Być może to jest przyczyną.Bez korektora mogą ci zacząc przepuszczać uszczelki na cylinderkach.
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne