21 Kwi 2020, 11:52
Witam,
Pacjent to Vito 2.2 OM651 163KM bez AdBlue. Coraz częściej wyskakuje mi błąd związany z DPF'em (np. zawartość popiołów w filtrze stałym) i zastanawiam się jak to optymalnie rozwiązać. Sam filtr swoje już przeżył (prawie 300tys km) więc większość mechaników sugeruje, że wypalanie już nic nie da, trzeba coś z filtrem zrobić i tu zdania są podzielone. Jedni twierdzą że dać do czyszczenia/regeneracji (300-600) a inni, że to strata pieniędzy bo za niedługi czas problem znowu wróci i lepiej kupic zamiennik i po prostu wymienić. Jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie ? Jeśli wymiana to poleci ktos jakieś sprawdzone źródło w sensownych pieniądzach ? Chodzi mi o zmiennik bo nie wierzę, że różnica w cenie do oryginału jest proporcjonalna do jakości/trwałości ...