Vito - zmiana kątu pompy i inny klekot silnika

14 Lut 2014, 09:24

Witam,

Ostatnimi czasu w moim vito 110 2.3 td rozsypały się ślizgi rozrządu co unieruchomiło silnik. Mechanik wymienił cały rozrząd, wymienił również kółko napędowe pompy wtryskowej. Samochód jeździ bez problemu, spalanie nawet minimalnie spadło, jednak klekotanie motoru (szczególnie na wyższych obrotach) jest zupełnie inne niż było, na pewno chodzi głośniej, dodatkowo na wyższych obrotach pojawia się taki specyficzny metaliczny dźwięk. Mechanik twierdzi, że to wszystko przez to, że zmienił kąt pompy. Zmienił go, ponieważ przed zmianą nie mógł odpalić auta. Twierdzi również, że to nic groźnego dla silnika i jest wszystko ok. I tutaj pojawia się moje pytanie - czy na pewno nie mam się o co martwić?
bejronix
Nowicjusz
 
Posty: 23

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    AUTOSALON i AUTOSERWIS 2009 / relacja
    W dniach 9 -11 października 2009 odbyła się jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Motoryzacyjnych i Międzynarodowych Targów Technik Motoryzacyjnych AUTOSALON/AUTOSERWIS. Ofertę branży samochodowej zaprezentowało ...