
Zestawienie wszystkich kolorów nowego Volkswagena CC:
- Biały Candy i Szary Urano (lakiery uniwersalne)
- Black Oak Brown, czerwony Fortana, Iron-Grey, Light-Brown, Night-Blue, Srebrny Reflex (lakiery metaliczne)
- Deep Black i Szary Island (lakiery perłowe)
- Biały Oryx (lakier perłowy)




Design nadwozia
Jako „kolor prezentacyjny” w momencie wprowadzenia na europejski rynek wybrany został kolor „Black Oak Brown”, bowiem ciemna barwa lepiej podkreśla modyfikacje wprowadzone w przedniej części nadwozia. Z daleka zauważalna jest nowa chromowana osłona chłodnicy z 3 poprzecznymi listwami, nowe seryjne reflektory bi-ksenonowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów oraz nowe przetłoczenia pokrywy silnika. W przypadku Volkswagena CC z opcją dynamicznego doświetlania zakrętów, funkcję świateł do jazdy w dzień pełnią diody.
W porównaniu z poprzednikiem cały obszar wokół nowego zderzaka, reflektorów i osłony chłodnicy ma jeszcze bardziej precyzyjne i harmonijne linie, zgodne z DNA designu Volkswagena.
Podobnie jak przedni, także tylny zderzak otrzymał nową formę. Zaadaptowana została wyłącznie typowa dla Volkswagena CC listwa chromowana oraz logo VW pełniące funkcję uchwytu pokrywy bagażnika. W modelach z Rear Assist w logo umieszczona jest kamera cofania. Wyraźnie widać bardziej proste płaszczyzny i mocniejsze podkreślenie poziomych linii. W obraz ten wkomponowują się nowe światła tylne, zakończone teraz poziomą linią także od dołu. W przeciwieństwie do poprzedniego modelu światła tylne wykorzystują bardzo szybko reagującą, oszczędną technikę LED z innowacyjnym systemem wykorzystującym rozpraszanie światła w elementach światłowodowych. Wyjątkowy design świateł sprawia, że nawet w nocy nie można pomylić CC z żadnym innym samochodem. Diodowe jest także oświetlenie tablicy rejestracyjnej oraz kierunkowskazy wbudowane w lusterka zewnętrzne.
Pozbawione ram drzwi Volkswagena CC nie zmieniły się, lecz patrząc z boku sylwetka prezentuje się teraz inaczej. Wpłynęło na to kilka elementów: z przodu – stylistyka masywniejszej pokrywy silnika w połączeniu z nowymi zderzakami, których linie wyostrzają sylwetkę Volkswagena CC, dalej mocniej wyprofilowany próg, tworzący wyrazisty kontur. Tylny zderzak jest większy i razem z słupkiem C - typowym dla coupé - i przesuniętą daleko do tyłu i pochyloną tylną szybą nadaje całej sylwetce specyficzną dynamikę.
Nowe wnętrze
Zmianom poddano także komfortowe i sportowe wnętrze Volkswagena CC. Seryjnie nowy model jest oferowany jako auto czteroosobowe, z ekskluzywnymi pojedynczymi siedzeniami z tyłu. Z przodu montowane są ergonomiczne, przystosowane do długich podróży fotele sportowe. Jako opcja dostępna jest 3-osobowa kanapa z tyłu.
Komfortowa jest także szerokość wnętrza. Z przodu wynosi 1461 mm, z tyłu w wersji 4-osobowej 1497 mm, w wersji 5-osobowej: 1496 mm. Znacznie większa, niż można przypuszczać patrząc z zewnątrz, jest wysokość wnętrza. Z przodu wynosi ona 949 mm (955 w przypadku panoramicznego dachu), z tyłu jest to 930 mm (922 mm w wersji 5-osobowej).
Wymiary Volkswagena CC - długość 4798 mm; rozstaw osi wynosi 2711 mm. Z szerokością 1821 mm CC plasuje się w górnej klasie średniej. Wysokość czterodrzwiowego coupé o wyglądzie auta sportowego wynosi zaledwie 1417 mm.
źródło: Volkswagen