Volkswagen Passat B5 1.8T, warto?

12 Mar 2014, 23:56

Slim17 jakbyś był zainteresowany to szykuje się powoli do sprzedaży Toledo II, ale z silnikiem 1.9 Tdi 110 KM. Jeżeli chodzi o porównanie Tolka do Octavii to jedyny + po stronie Skody jaki przychodzi mi na myśl to tańsze ceny części blacharskich w razie ewentualnej kolizji. Ze Seatem przemawia wygląd, jakośc wykończenia, wyposażenie no i przede wszystkim zawieszenie, które jest przyjemnie twarde i nie buja autem na każdym zakręcie jak w Skodzie :)
maniek1986
Aktywny
 
Posty: 386
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 28 11 2004
Przebieg/rok: 16tys. km
Auto: VW Golf 6, SEAT Leon 3 FR
Silnik: 1.4, 1.4 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2015

13 Mar 2014, 00:07

szybki napisał(a):Super wynik...

Nie ma co ironizować .
Pewnie dalej nowy właściciel hula na tych wahaczach , ja tylko mówie o okresie kiedy byłem jego właścicielem .

Sęk w tym żeby nie kupować tanich zamienników, tylko konkretne Lemforder, i masz spokój na 200.000
A wystarczy spojrzeć na allegro jak ludzie oszczędzają kupując wahacze za 400-500zł :shock: i potem płaczą że za dwa lata muszą znowu robić :mrgreen: .
Magda93
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 386
Miejscowość: WRO
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W140
Silnik: S300 Turbodiesel
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1998

13 Mar 2014, 06:19

Slim17 skąd jesteś? Bo kolega sprzedaje doinwestowane Toledo 1.9TDI za 9000zł.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Mar 2014, 10:04

Magda93 napisał(a):Sęk w tym żeby nie kupować tanich zamienników, tylko konkretne Lemforder, i masz spokój na 200.000


Czyli pomyśl teraz ...
Kupujesz auto za 9k i myślisz że ktoś na dobrych gratach zrobił Ci zawias hmm... a jak nie jest Świętym Mikołajem to co będzie...?

Bedzie wydane 2k do tego doliczysz sobie starter i wyjdzie 3k. Nie zapominaj ze auto ma turbo i wszstko to co sie z tym wiąze czyli zaworki, ICki, uszczelki a jak turbeczko nigdy nie było regenerowane to ile wydasz na akcję ?

Tym prostym sposobem mamy super wieśwagena za 9k ze starterem 3k o ile coś nie wyjdzie z turbo itp...bo jak wyjdzie to z wydanych 9k momentalnie robi się 13k.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Mar 2014, 16:41

jestem z podkarpacia :)
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

13 Mar 2014, 18:43

To troche daleko niestety.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    BMW Concept serii 4 Coupé 2012
    BMW Concept serii 4 Coupé niesie dodatkowe pokłady sportowego i ekskluzywnego charakteru, przez co wyraźnie odróżnia się od modeli serii 3. Dynamiczny pas przedni konceptu tworzą ostre kontury i złożone powierzchnie. ...

13 Mar 2014, 19:12

U mnie w Mondeo są jeszcze oryginały (zawieszenie). Niedawno wymieniłem tylko łączniki stabilizatora które są i tak nie trwałe. Więc jak nietrwałość wygląda tak ze dopiero po 14 latach( przebieg 135000) wymieniłem łączniki to tylko się trzeba cieszyć. A w VW nietrwałość oznacza wymianę zawieszenia po 10 tysiącach a trwałość po 80 tysiącach. :lol:
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

13 Mar 2014, 20:31

1,8t w miare dobry silnik
konio1konio
Początkujący
 
Posty: 79
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 09 03 2006
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: KIAOptima
Silnik: 2.0DOHC
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

15 Mar 2014, 15:23

Laguna II - mój ojciec jeździ taką przed liftem już 6 lat, jak do tej pory wymieniał tylko tuleje tylnej belki, z przodu w zawieszeniu NIC nie robione. Jeśli chodzi o silnik, to absolutnie nic się nie dzieje, tylko rozrusznik się zepsuł i został wymieniony. Jest to jednostka 1,9 DCI moc 105 koni bodajże, dlatego nie wiem skąd te złe opinie o tym aucie. Do tego jest świetnie zabezpieczona antykorozyjnie, samochód z 2002 roku i ani grama rdzy czy jakiegoś burchelka! Czy wszyscy którzy tutaj wypisujecie na lagunę II posiadacie ją lub chociaż raz nią jechaliście?
Krabol
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Peugeot 406

15 Mar 2014, 15:40

Jeden przypadek na milion. Kolega miał więc wiem co z tym dziadostwem miał. Poza tym sprzedawał to 2 lata.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

15 Mar 2014, 16:00

Dziwna sprawa, czytając komentarze na temat laguny normalnie nie dowierzam. No to moj ojciec musiał mieć niesamowite szczęście że trafił na taki egzemplarz. Ale czytając opinie na temat 1,9 DCI wcale nie jest już tak źle, ludzie chwalą.
Krabol
Nowicjusz
 
Posty: 12
Auto: Peugeot 406

15 Mar 2014, 16:13

To mu sie udało,kiedyś dorabiałem sobie w warsztacie samochodowym to Laguna II była czestym widokiem na hali a niektórzy po jej zrobieniu poprostu je sprzedawali bo już mieli dość.
TFSI
Stały forumowicz
 
Posty: 2214
Auto: Alfa Romeo 156
Silnik: 1.9JTD 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

16 Mar 2014, 08:59

chyba najlepszym wyborem będzie seat toledo z 1.8
Slim17
Początkujący
 
Posty: 197
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Saab 9-3 SS
Silnik: 2.0T 210KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003