Volkswagen Passat CC / CC? Warto kupić?

21 Mar 2016, 23:38

Zawsze możesz kupić CC z uszkodzonym silnikiem i zrobić swap :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Mar 2016, 17:00

mike1735 napisał(a):Zawsze możesz kupić CC z uszkodzonym silnikiem i zrobić swap :naughty:

na 4,3 V8 Lexa :mrgreen:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Mar 2016, 18:07

Mielibyśmy najmniej usterkowego Passata CC w PL :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Mar 2016, 20:42

W Passacie CC były tez rzadkie silniki 3,6 V6 ale pojęcia nie mam czy FSI czy wielopunktowy, bo wiele źródeł rożnie mówi, że te do 2010 to MPi a te późniejsze FSI.
To jest chyba jednostka znana z Porsche? czy się mylę?

I wg mnie swap jest bezsensu lepiej kupić coś innego niż szukać uszkodzonego CC, a potem kupować za grube pieniądze silnik dobry i jeszcze go montować i ciekawe co z tego wyjdzie, szkoda czasu i kasy chyba.
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

22 Mar 2016, 20:59

Swap to był żart, bo przeniesienie napędu CC nie wyrobiłoby z takim silnikiem :P
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Mar 2016, 23:41

Lovato34 napisał(a):W Passacie CC były tez rzadkie silniki 3,6 V6
Cały czas był to FSI
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Mar 2016, 07:10

tylko 3,2 to były MPi z V6 w pierwszych latach
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Mar 2016, 10:50

dzida napisał(a):3,2 to były MPi z V6 w pierwszych latach
mówimy nadal o Passeratti? :sly: bo zapytałem wujka google, który odpowiedział mi, że zarówno w Passku CC jak i b6 był jedynie 3.6 FSI :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

23 Mar 2016, 11:55

tak w Pasku były tylko 3,6 FSI ale MPI w wypowiedzi Lovato mogło się wziąć z 3,2 np. z A3 :)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

23 Mar 2016, 14:25

I wszystko jasne :ok: 3.2 z G r32 czy też s3 i tu się zgodzę, że montowali MPI :D 3.6 jest pewnie jego rozwinięciem :ok:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

28 Kwi 2017, 20:47

Hej.
Sorry, że odkopuję, ale wiecie może czy silniki 2.0 TSI (po lifcie CC) mają usunięty problem brania oleju?
Marxxx
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 14 04 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Citroen C5 X7

28 Kwi 2017, 20:50

Osobiście wątpie, rzekomo po 2012 coś tam poprawili, nie wiem kiedy był lift CC
A nie lepiej iść w wolnossące FSI? tam chociaż masz fajnie brzmienie.
Mówię o 3,6 fsi, droższy chociaż chyba nie aż tak jak remont TSI :D
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna

28 Kwi 2017, 21:08

Rozumiem rozumiem. Gdzieś czytałem o tym, że po 2012 bodajże silniki są poprawione. Może ktoś ma aktualne info na ten temat?
Marxxx
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 14 04 2010
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Citroen C5 X7

29 Kwi 2017, 19:49

Pionek może wspomnisz coś o nietrzymaniu serii (in minus) przez 3.6 FSI? :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Kwi 2017, 20:35

Kupiłeś kiedyś auto z 3,6 fsi i nie trzymało serii? Raczej to nie jest reguła, tylko kwestia poszczególnego egzemplarza i jego stanu.
Wiesz ile polecanych przez Was 1,8T nie trzyma serii, kompresji i nadaje się na wymianę? zużyte gniazda zaworowe, nieudolnie przeprowadzone remonty, albo zmiany słupków, pierścienie itd.. :roll:

Pokaż 30 przypadków nie trzymania serii przez 3,6 fsi..

chętnie zobacze każde jedno BMW 330i które trzyma serię :ok:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna