Volkswagen Passat R36 niezła zabawka ale warto?

22 Cze 2016, 15:33

Panowie, takie pytanie, co sądzicie o tym aucie:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Najpierw może jakieś wady z samego egzemplarza?
Jestem muzykiem robie rocznie ok 25 tys km ale chcę benzynę, do tego ma być to na prawdę mocne auto, a przy tym praktyczne, uniwersalne, jako że jestem muzykiem i czasem trzeba zapakować wiolonczelę, czasem kogoś zabrać nie lubię małych aut.
Myślałem o Mondeo ale ten nie da mi takich osiągów i fajnego brzmienia.
Nawet ciężko coś z BMW wybrać chyba że M3 ale takie mały trochę ten samochód.
Bardziej chyba M5 ale to już poza targetem.

Silniki podobno niezbyt aczkolwiek mój dalszy znajomy twierdzi że on jeździł Audi RS6 długi czas nie dawno zmienił na jakiegoś merola, wg niego problemy dotyczą TFSI/FSI mało litrażowych od 1,4 do 2,0 przez 1,8 itp..
4,2 FSI z Audi R8 to nie to samo co 2,0 FSI z Golfa V itd..
Nie wiem czy ma rację, ale widzi mi się to auto :D

No bo powiedzcie sami jakie kombi segmentu D zapewnia takie osiągi jak 5,4 do setki, V max 250 km/h pewnie zablokowane albo 100-200 w 14,5 sek..
A do tego bagażnik w kombi duży, sporo miejsca itd..
Myślicie że znajdę coś ciekawszego?
Jakie są Wasze opinie?

Myślę, tylko czy samemu nie ściągnąć auta z DE niż taki odkup od Polaka który kiedyś go zakupił na zachodzie.
Kotanski
Nowicjusz

Prawo jazdy: 18 10 2001
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Audi A3 8P

22 Cze 2016, 17:08

Jak masz kaske na paliwo i serwisowanie to kupuj. Takie autko to skarbonka.
Ja też jestem muzykiem i wole osobiście mieć kilka dobrych gitar niż wypas furę.
Paskiem jeżdżę w sumie przypadkiem i nie jestem zadowolony z kosztów jakie generuje to auto.
W sumie po co Ci taka moc? Będziesz jeździł na torze?
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Cze 2016, 19:05