Volkswagen T4 do 6000zł

29 Gru 2019, 22:34

TFSI napisał(a):Tego chyba raczej nie widziałeś a wygląda całkiem konkretnie.
[link do oferty na Olx wygasł] ... 035bf09de5

Że ja tego nie zauważyłem :shock: dobra sztuka nie ma co :ok:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Gru 2019, 22:37

foto40 napisał(a):spali dajmy 7 gazu
chyba na 50 km :ok: Ja wymiękam.... nie wiem nie znam się idę sobie :unsure:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2019, 10:36

Trochę nie rozumiem, przyszedłem po pomoc w znalezieniu auta a wynikła bitwa lpg czy diesel. Usuńcie ten post proszę, bo nic z tego nie wyniknie.
Dzięki.
PS. Wszelkie spalania brałem z raportów spalania innych osób, które wiele razy sprawdziły się mnie i wielu osobom przed zakupem. A ceny były uśrednione od innych kierowców z ostatniego miesiąca. Zresztą, w ogóle nie rozumiem po co głowić się jakimiś zagranicznymi cenami, jak można łatwo sobie wszystko przeliczyć na nasze aktualne.
foto40
Nowicjusz

Auto: nie mam/szukam

30 Gru 2019, 11:49

Według mnie trochę dramatyzujecie z tym gazem bo u mnie w firmie wszystkie auta dostawcze są benzynowe + lpg. A ja osobiście przejechałem całą eu na lpg kilka razy a to osobwką v8, a to ciągnąc lawetę, a to wioząc meble i jakoś wielkiego dyskonfortu z powodu lpg nie odczułem. Oczywiście wyliczenia pt.spalanie lpg 7l są mocno zaniżone ale 5l on to też trzeba ustawić się za Tir-em.
Ogólnie jak ktoś chce to niech kupi nic złego mu się nie stanie :ok: tzn.mi się nie stało :D

P.s.