Volvo do 15 tyś

07 Sie 2018, 11:39

Z usterek tego Mercedesa, to wiem że zawieszenie ma słabe i cos tam w elektronice ale to raczej każde auto ma jakiś mankament
Syzyf3007
Początkujący
 
Posty: 61

07 Sie 2018, 17:05

Syzyf3007 napisał(a):Hyundai Sonat, nie widziałem takiej maszyny :mrgreen:

w dziale "sprzedam" jest jedna :naughty:
świetne niedrogie samochody
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

07 Sie 2018, 21:46

Widziałem to auto i chyba skuszę się na Mercedesa c180 albo Mazde 6, jakoś bardziej do mnie przemawiają
Syzyf3007
Początkujący
 
Posty: 61

07 Sie 2018, 21:59

Mazda 6 ma bardzo słabe zabezpieczenie antykorozyjne, no i za 15 tys szaleństwa nie będzie, volvo natomiast ma świetne blachy, na merca c180 też budżet skromny
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

08 Sie 2018, 07:05

Mazda 6, zawsze można znaleźć egzemplarz z zabezpieczonym podwoziem. Budżet generalnie jest dość mały ale musi wystarczyć :) Także będę szukał aut z tych 3, o których pisałeś, Mazda, Volvo i Mercedes
Syzyf3007
Początkujący
 
Posty: 61

08 Sie 2018, 08:25

Mój mechanik ostatnio stwierdził, że jak ktos dobrze zrobił zabezpieczenie, to Mazda spokojnie będzie się trzymać blacharsko.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Sie 2018, 08:34

S60 na pewno znajdziesz w tym budżecie, S40 będzie trudniej o ładny egzemplarz, przede wszystkim dlatego, że na rynku wtórnym dominują diesle.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

08 Sie 2018, 13:04

S60 czesto z silnikiem 2.4 l benzyna widziałem. Co do Mazdy to taki rocznik 2005 łatwo wyrwać w dobrej cenie i zainwestować w to zabezpieczenie
Syzyf3007
Początkujący
 
Posty: 61

08 Sie 2018, 15:37

Jeśli chodzi o rdzę w takich autach jak Mazda 6 czy Mercedes W203 to przede wszystkim dokładnie sprawdź auto od spodu, bo później są różne niespodzianki. Druga sprawa, że jeśli trafisz na sztukę w jeszcze w miarę dobrym stanie to zabezpieczenie jeszcze coś da, ale jak rdza już bierze progi i podłogę to będzie kiepsko. Te auta z początku produkcji (2000-2002) mogą już mieć zaawansowaną korozję.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

08 Sie 2018, 17:34

Konserwację warto zrobić koszt ok. 1000zł, ja to robię za 600zł z piaskowaniem do gołego, podkład, i konserwacja .
Ostatnio nawet kupowałem mazdę 3 z danii z 2008R i w 2009 r właściciel robił konserwację , pewnie wydał tam kilka tys koron za to ...ale już by trzebabyło to poprawiać...także można trafić na egz. przy którym ktoś dodatkowo konserwował auto, BTW egz. w pełnym oryginale i blacharsko była świetna, także nie do końca te blachy w mazdach takie złe, chociaż widywałem też egz. totalnie zjedzone, w innych krajach też dobrze wiedzą co trzeba przy jakim aucie robić...chociaż nie wszyscy też to robią, w końcu auto dla niektórych to zwykły przedmiot, u nas to jeszcze jest inne podejście do tego
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

08 Sie 2018, 18:23

Celuje w roczniki 2002+ , teraz pytanie czy jeśli od spodu wyjdzie, że rdza bierze już progi to odpuścić sobie takie autko? Bo ciężko będzie już ogarnąć?
co powiedziecie na to auto ? [link do oferty na Olx wygasł]
Bo z Mazd nic ciekawego nie znalazłem, szukam w całym Kujawsko Pomorskim i okolicach
Syzyf3007
Początkujący
 
Posty: 61

08 Sie 2018, 18:38

dzida napisał(a):Mój mechanik ostatnio stwierdził, że jak ktos dobrze zrobił zabezpieczenie, to Mazda spokojnie będzie się trzymać blacharsko.
Ja z doświadczenia niestety nie mogę tego stwierdzenia powielić, za dużo ich zrobiłem, prawda jest taka że kupując nowe auto nie myślisz o tym czy zgnije czy nie, jezdzisz kilka lat i pchasz dalej a później ktoś zaczyna konserwować jak już są wykwity ale niestety to już za późno no ale też nie ma co się oszukiwać zabezpieczenie antykorozyjne w autach japońskich zawsze było i jest na bardzo niskim poziomie, tzn inaczej.... nie są przygotowane na zimny z solą. Bo np jak mieszkam we Francji nie widzę tu zgnitych aut nawet takich które są bardzo okrzyczane zgnilakami.
andrewb25 silnik volvo 1.6D pochodzi z Francji? ja zawsze byłem przekonany że to produkcja Forda, nawet w katalogach części jest VOLVO,FORD,MAZDA o peugeocie nie ma mowy.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16682
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Sie 2018, 18:47

Kao napisał(a):silnik volvo 1.6D pochodzi z Francji?
PSA, czyli Ford Citroen Peugeot
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14198
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

08 Sie 2018, 18:55

Kao napisał(a):silnik volvo 1.6D pochodzi z Francji?


Ostatni Fordowski diesel to 1.8 TDCI, Ford nigdy nie miał własnego diesla 1.6.

http://www.auto-swiat.pl/porady/kompakty-z-silnikiem-1-6-hdi-ktory-warto-kupic/11r4b

PSA to Peugeot i Citroen (oraz od niedawna Opel/Vauxhall), Ford współpracuje tylko w kwestii silników.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

08 Sie 2018, 19:06

Racja, teraz wygrzebałem w necie a pytam bo akurat mam dwie V50ki na placu jedna 2.0D (padły wtryski i pompa) a drugi 1,6D i jak dla mnie obraz nędzy i rozpaczy 170 tyś przebiegu auto ma kupę błędów z układem wtryskowym i DPF, silnik wygląda jakby ktoś go oblał olejem z wiadra, z uszczelniacza na wale cieknie a nawet kapie, olej w turbo i intercoolerze. No tragedia
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16682
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4