Volvo s40 2004r Stuk tylne zawieszenie

19 Kwi 2014, 21:20

Witam Was:)
Dziś po raz pierwszy usłyszałem, że na progach zwalniających bądź dziurach stuki jak by o karoserie.
Co to może być?
Jest czas świąteczny i nie mam do kogo się udać żeby to sprawdzić dopiero we Wtorek a auto jest mi potrzebne.
Jak można samemu sprawdzić czy to amorki czy poduszka.. ? Dodam, że zaglądałem za koła tylne i gumy które tam widać są ponadrywane.. nie wiem czy to cos co ma wpływ? bo raczej ograniczniki są na górze prawda?
Dzięki za wszelkie odpowiedzi.
Wesołych ;)
zeluspl1
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2008
Auto: Volvo s40
Silnik: 2.0D
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

21 Kwi 2014, 14:41

W pierwszym rzędzie sprawdz łączniki drązka stabilizatora tylnej osi.Jezeli maja luzy to szczególnie na nierownoscich będzie słychac pukanie...
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

21 Kwi 2014, 17:18

Jutro rano jade do mechanika i bedzie wiadomo :)
Czy ktoś może powiedzieć jakie firmy łączników stabilizatora są dobre?
Chcę wiedzieć zawczasu, żeby nie wcisną mi chinola. Proszę o markę i przyblizoną cenę będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
zeluspl1
Nowicjusz
 
Posty: 11
Prawo jazdy: 10 10 2008
Auto: Volvo s40
Silnik: 2.0D
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowe Audi S3 Sportback - oszczędne, szybkie i komfortowe
    Moc 221 kW (300 KM) i moment obrotowy 380 Nm, sprint od zera do 100 km/h w pięć sekund – nowe Audi S3 Sportback oferuje najlepsze osiągi w swojej klasie. Charakteryzuje się też wzorcową efektywnością: silnik 2.0 TFSI ...