Volvo S40 II 2.0D 136KM - laik kupuje!

20 Paź 2019, 08:22

Cześć!
Jestem tu nowy, ale kupić swoje pierwsze Volvo.
Wybór padł na Volvo S 40 2.0D 136KM rocznik 2006 w górę.Budżet jakim dysponuje to max 17 tys.
Na olx, otomoto czy allegro jest dużo ofert ale jest też duża rozbieżność cenowa.
Jakoby jestem laikiem w motoryzacji to proszę was o jakiekolwiek wskazówki na co zwracać uwagę podczas oględzin bądź rozmowy telefonicznej z potencjalnym sprzedawcą. Słyszałem o często psującej się stacyjce, turbinie, bądź elektryce panelu radia, to prawda ? jak to wygląda w takich nadszarpniętych wiekiem autach? proszę o szczere odpowiedzi. Zaznaczam ze nie mam znajomego mechanika żebym mógł z nim pojechać, jedyne co mnie ratuje to stacja diagnostyczna, ale wiadomo wszystkiego mi nie pokaże. Pozdrawiam !
dzikpower
Obserwowany

25 Lis 2019, 13:11

O turbo to bym się nie martwił bardziej trzeba zwracać uwagę na stan układu wtryskowego bo nie jest jakiś super trwały
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

25 Lis 2019, 13:30

nigdy nie miałem problemu ze stacyjką, panelem radia, czy turbiną w Volvo z tym silnikiem,
bardziej bym zdiagnozował auto pod względem FAPa, tam jest mokry FAP i dwumas... reszta powinna być OK. Z panelami wylanymi widziałem może 1 egzemplarz na 100 gdzie miał ten problem, można zawsze to podmienić nie kosztuje dużo.
andrewb25
Stały forumowicz

Miejscowość: małopolskie

26 Lis 2019, 12:22

Ja szukałbym auta od prywatnego wlasciciela, który przedstawi sensowna historie serwisową. Jeśli ktoś twierdzi, że jeździł autem 3 lata i łał tylko paliwo to jest to podejrzane. Fajnie jakby było już zrobione sprzęgło z dwumasa, bo to znaczny koszt w tym silniku.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna