Volvo s40 II generacja

13 Mar 2015, 19:23

Witam mam na imie Daniel wcześniej już pisałem posty na tym forurm

Chodzi mi po głowie volvo s40 II generacji, jaki silnik najlepiej wybrać? z tego co slyszalem to 2.0 w benzynie co myślicie o 2.4 i 1,8 ?
im mniejsza pojemność tym lepiej ponieważ auto będę kupowal Niemcy-holandia

chciałbym się zmiescic w 5 tys euro lecz jestem wstanie wylozyc więcej jeśli jest to tego warte.

do pracy do jezdze 7 km w jedna strone

czyli nie wiele,
chciał bym czasem rowzniez wybrać się autem do polski do rodzinnego miasta mam 1500 km
jak disel to jaki?
a może jakies inne propozycje? jak ogolnie z częściami do volvo s40?
dziekuje z góry za odpowiedzi pozdrawiam !
Bladolicy
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 14 03 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: BMW 7
Silnik: 3.0 i
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

13 Mar 2015, 21:38

Z częściami nie ma problemu i drogie nie są, sporo zamienników np z Forda ;)
Silniki godne polecenia to w benzynie powyżej 2.0, 1.8 trochę jest za słaby. W dieslu 2.0 i 2.4, oba dobre i wytrzymałe.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.
Rom33
Stały forumowicz
 
Posty: 1566
Zdjęcia: 227
Miejscowość: Wisła
Prawo jazdy: 15 07 1997
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo V50
Silnik: 2.0 D 136KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

13 Mar 2015, 22:00

dzięki za odp.
czytałem ze lepsze sa silniki 2.0 ponieważ w miare jedzie i w miare mało pali :P
te 2,4 paliwożerne strasznie
Bladolicy
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 14 03 2008
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: BMW 7
Silnik: 3.0 i
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

14 Mar 2015, 10:22

To i ja coś od siebie dorzucę ;)
Miałem kiedys S40 tyle że pierwszą wersję po lifcie Z 2000 roku. Silnik 2.0 140km produkcji Volvo bo były też 2.0 136km od Renault. Ja miałem ten pierwszy który zagazowałem i jeździłem praktycznie bezproblemowo przez cały czas użytkowania auta. Bardzo fajnie mi się nim jeździło i miał wygodne fotele.
Z tego co wiem to II wersja ma płytę podłogową z zawieszeniem wspólną z Focusem i w swoim czasie było to jedne z najlepszych rozwiązań w swojej klasie. Prowadzi się bardzo dobrze.
ArteK
Forum Samochodowe
 
Posty: 5297
Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

14 Mar 2015, 10:24

Wg mnie takie Volvo jak kupować to z silnikiem powyżej 2l czyli z takimi, które nie były montowane w Focusie. Jak nie patrzysz na wygląd i chcesz mniejszy silnik to lepiej poszukać tańszego Focusa, który technicznie jest tym samym samochodem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nowy VW Polo R Supercar 570KM i napęd na cztery koła
    Nowe Polo R Supercar przygotowane przez Volkswagen Motorsport. Model z silnikiem o mocy 570 KM i z napędem na cztery koła został przygotowany z myślą o startach w Mistrzostwach Świata FIA w rallycrossie (WRX). Auto wygląda ...
    Międzynarodowy Dzień Uprzejmości na Drodze
    Święto wywodzi się z Francji, ale szybko zyskało popularność na całym świecie. Co to znaczy być uprzejmym na drodze? Przestrzeganie przepisów oraz bycie przewidywalnym i wyrozumiałym kierowcą. Tak rozumiana uprzejmość ...