Volvo S60 - jakie lpg?

13 Lut 2018, 21:47

Dobrze wiem o czym piszę. Tylko co w sytuacji, gdy coś się dzieje niespodziewanego w trasie albo daleko od zakładu montażowego. Bardziej chodzi o takie sytuacje. Bo co do montażu masz oczywiście rację, że za jakość montażu jak i wszystkie błędy montażowe odpowiada montażysta.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

22 Lut 2018, 18:22

lotek33 napisał(a):Tylko co w sytuacji, gdy coś się dzieje niespodziewanego w trasie albo daleko od zakładu montażowego.

Jak to się ma do nowych zasad gwrancji firmy ac?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

27 Lut 2018, 21:18

No właśnie z tego wynika, że producent zaczyna przerzucać odpowiedzialność powoli na zakłady. Dajmy na to wypuszcza wadliwy reduktor czy wtrysk. Występuje problem na trasie. Wina podzespołu, a nie montażysty. Jedziemy do najbliższego warsztatu, a ten umywa ręce bo to nie jego problem montaż. Albo proponuje odpłatną naprawę, bo wie jakie są zasady.
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

27 Lut 2018, 23:05

djkranc napisał(a):Napisz jeszcze ile kosztuję Cię montaż tej instalacji i koniecznie wrzuć fotki z montażu.


Montaż kosztował mnie 4,4k łącznie ze wszystkim. Autem już jeżdżę. Instalację zamontowano mi Sequent Plug & Drive od Brc. Fotki postaram się w tygodniu ogarnąć. Ogólnie jestem zadowolony.
Lopedo
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 15- 0-1999
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2006

28 Lut 2018, 08:19

Do Twojego samochodu spokojnie nada się instalacja Stag Q-max Plus, do tego z tej samej marki reduktor Stag AC R01 250 i wtryskiwacze (jeśli do pozostałej reszty dopasować, to Stag AC W03).
regiec
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 14 01 2009
Przebieg/rok: 2tys. km
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.2
Paliwo: Benzyna
Typ: Inny
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

03 Mar 2018, 08:10

lotek33 napisał(a):No właśnie z tego wynika, że producent zaczyna przerzucać odpowiedzialność powoli na zakłady. Dajmy na to wypuszcza wadliwy reduktor czy wtrysk. Występuje problem na trasie. Wina podzespołu, a nie montażysty. Jedziemy do najbliższego warsztatu, a ten umywa ręce bo to nie jego problem montaż. Albo proponuje odpłatną naprawę, bo wie jakie są zasady.

Jeżeli robisz to w zakładzie eksperckim, obojętnie jakiego producenta instalacji to oczywiste jest że w danej sieci pomogą Ci w całej Polsce. Nowe zasady są tylko dla warsztatów aby przykładali się do opisywania usterki (np. sterownik nie widzi ciśnienia gazu itp.) a nie napisanie uszkodzony albo nie działa. Ma to usprawnić proces reklamacji i tyle.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Pogoda zmienną jest - wiatr, deszcz i burze
    W lecie pogoda bywa bardzo zmienna. Podczas jednej podróży możemy doświadczyć opadów deszczu, gwałtownych burz oraz porywistego wiatru. Wybierając się na wakacyjne wyjazdy pamiętajmy o tym, aby być odpowiednio ...

04 Mar 2018, 10:45

Wrzucam kilka zdjęć na szybkiego. Przepraszam za jakość z góry. Na szczegółach technicznych się nie znam ale chyba jest okej. Wlew w klapie paliwa, zbiornik bagażnik.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Lopedo
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 15- 0-1999
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2006

04 Mar 2018, 20:52

Mam nadzieję że lepiej działa niż to wygląda na zdjęciach.. Sterownik na pasie przednim, elektrozawór przymocowany do kielicha pod kątem, no ale nie ważne właściciel auta wiedział co robi. Pytanie tylko moje jest jak wymienić żarówkę w prawej lampie?
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

10 Mar 2018, 20:12

Jak mam być szczery to nawet nie zwróciłem uwagi czy da się wyjąć chociażby żarówkę, czy nie. Jeśli nie to trzeba będzie trochę pobawić się w demontaż..... Aż z ciekawości zobaczę... Ogólnie jeśli chodzi o samą jazdę to ja nie mam zastrzeżeń....
Lopedo
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 15- 0-1999
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2006

10 Mar 2018, 22:04

Akurat lokalizacja sterownika najmniejsze zmartwienie. Zawsze można wyjąć lampę ;) Najważniejsze, żeby reszta dobrze współgrała z silnikiem i nie było problemów.
Bonzo12
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 08 06 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

11 Mar 2018, 09:44

Tak, jak pisałem na tą chwilę problemów nie mam, no i mam nadzieję, że nie będę miał. Patrzyłem i można spokojnie żarówki wymieniać więc luz..
Lopedo
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 15- 0-1999
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2006

11 Mar 2018, 18:09

Bonzo12 napisał(a):Akurat lokalizacja sterownika najmniejsze zmartwienie. Zawsze można wyjąć lampę

Zdecydowanie się nie zgadzam, lokalizacja sterownika ma bardzo duże znaczenie chociażby to jakie warunki panujące pod maska oddziałują na samą centralę (może położysz ją jeszcze na kolektorze wydechowym?). Już widzę tą sytuację jak przepala Ci się żarówka a ty po ciemku na stacji benzynowej wyciągasz lampę z uśmiechem na twarzy bo przecież to nie problem..
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Mar 2018, 22:22

Trochę źle to odebrałeś. Chodziło mi o to, że nie jest to dużym problem w przypadku poprawienia. Przeważnie umieszczany jest przy samej obudowie filtra tu jak widać jest tam dosyć ciasno ale można pokusić się nawet samemu go tam bardziej naprowadzić i po problemie. Ale skoro nie przeszkadza to w wymianie żarówki to chyba szkoda się nad tym użerać.
Bonzo12
Początkujący
 
Posty: 108
Prawo jazdy: 08 06 1990
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi A4 B7
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

15 Mar 2018, 18:50

Podsumowując montaż kicha, cen wygórowana ale właściciel "wie" za co płaci..
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Mar 2018, 19:57

Podsumowując kolego to jestem zadowolony z eksploatacji i tyle. Co do płatności to wolałem zainwestować raz niż wracać do warsztatu.
Lopedo
Nowicjusz
 
Posty: 22
Prawo jazdy: 15- 0-1999
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4 140KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 2006