
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sphinx2 napisał(a):Chciałbym, żeby dało się przydusić od 0-160 i żeby miało ciąg na wysokich obrotach.
Sphinx2 napisał(a): W zasadzie do zeszłego tygodnia brałem pod uwagę tylko wersję 2.4 bo nie chciałbym silnika z turbo ale przypomniałem sobie o akcyzie za pojemność silnika, która będzie kilkukrotnie wyższa w przypadku 2.4.
yeti65 napisał(a):do tego raczej nikt nie kupuje volvo aby palić gumy
yeti65 napisał(a):Myślę że jednak 2.0T będzie lepszym wyborem
PhantomASA1 napisał(a):wybrałbym 2.4 bez turbiny
PhantomASA1 napisał(a):No, jak masz babo placek?!,w jaki sposób można porównywać silnik 4 cylindrowy z 5 cylindrowym,poza tym 16 zaworowy i z siły rzeczy 20 zaworowym?
PhantomASA1 napisał(a):No, jak masz babo placek?!
jiGsaw napisał(a):Takie VOLVO przyspieszeniem szału nie robi, a na torze Volvo i to jeszcze S60? Dostaniesz kapelusz chyba na bramkach przy wjeździe przed pierwszym okrążeniem
szybki napisał(a):jak Ci się znudzi to sobie zrobisz remap a jak znowu Ci się znudzi to dołożysz parę złociszy i znowu coś sobie dorobisz...i następny remap
szybki napisał(a): to może focus st
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO