[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 225: Undefined array key 1
Volvo V40 I - Dylemat : Jaki model Volvo kupić?

Volvo V40 I - Dylemat

04 Paź 2018, 17:22

Hej, zamierzam a raczej przymierzam się powoli do zmiany auta, zmiany to dużo powiedziane. Obecnie posiadam Mazde 626 sprowadzoną z Francji, z fabryczną instalacją lpg. Za 2 miesiące kończy sie legalizacja na butle ( z racji tego ze jest to nie typowa instalacja koszt wymiany butle i jej przerobienia wacha się około 1200zł) stąd zastanawiam się nad zmianą auta, bo samo autko warte jest może z 2500pln, a połowe tego sama wymiana butli.

Nie ukrywam ze w oko najbardziej wpadło mi Volvo V40 I.
Teraz zachodzi pytanie - Benzyna z LPG czy może da rade diesel? Do czego mi będzie służyło auto? Główne typowe dojazdy do pracy, w wakacje dłuższe trasy. Nie mam kompletnie doświadczenia z dieslami, ale rozglądałem się po forach i mówią ze diesel na miasto to zły pomysł - Nawet jeśli się o niego będzie dbało?

Jedyne czego oczekuje: Kombi, elektryczne szyby przynajmniej przód, klimatyzacja, centralny zamek
Jeśli jest powypadek - Ale zrobiony zgodnie ze sztuką, nie przeszkadza mi inny odcień lakieru etc

W oko wpadło mi kilka modeli:

1. [link do oferty na Olx wygasł] chociaż to najsłabszy z diesli
2. [link do oferty na Olx wygasł]
3. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] troche kaszana z blachą przy progach
dami94
Nowicjusz

04 Paź 2018, 17:41

dami94 napisał(a):Nawet jeśli się o niego będzie dbało?

A jak się "dba" o diesla w mieście?
BTW rób z nim co chcesz, możesz nawet trzymać w pokoju ale licz się z tym, że 300kkm już zrobił, w różnych warunkach.

1. 1.9/90 był na pompie rotacyjnej, mocniejsze to już CR więc tak samo jak coś padnie to raczej na szrot
2. wygląda normalnie jak za tą kasę
3. korozja progów to typowa bolączka tego modelu

musisz jechać i oglądać bo w autach za 3k to jak wyglądają na zdjęciach ma najmniejsze znaczenie
Invi
Forumowicz VIP

Przebieg/rok: >50tys. km