Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
dami94 napisał(a):Nawet jeśli się o niego będzie dbało?
galakty: Jak ta Mazda jest w dobrym stanie to bym wymienił butlę i jeździł dalej, bo pakowanie się w diesla za 3k to średnio rozsądny wybór.
Czytaj więcej: volvo-v40-i-dylemat-vt110932.htm#p724631
Invi: Ale diesel to nie tylko turbosprężarka. To też dpf/egr/wtryski/dwumasowe koło zamachowe
galakty napisał(a):Zrób ten gaz, spalanie spadnie do 10 litrów i będziesz miał dobre auto. Takie V40 w dieslu za 3k to może być gruz już.
galakty napisał(a):A nie możesz poczekać i dozbierać? Wymień samą butlę i znajdź kogoś kto Ci wyreguluje instalację. Przy takim budżecie każdy tysiąc złotych jest na wagę złota. Między 3k a 5k to już spora różnica w aucie może być.
Po prostu ja bym się nie pchał w żadne auto w dieslu za taką kasę. V40 z 2002 roku za 3800 zł? Z tego roku to nawet "francuzy" chodzą za drugie tyle.
Invi napisał(a):A możesz jasno napisać dlaczego potrzebujesz nowej instalacji?
dami94 napisał(a): Po trzecie, spalanie LPG na tej instalacji starej wacha się między 15-17l/100km co jak na silnik 1.8 to chyba jest o wiele za dużo
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO