03 Cze 2014, 07:18
Trochę Panowie się zagalopowaliście z teoriami kosztów utrzymania v40tki.
Przede wszystkim v40 ma bardzo dużo wspólnych części z Charismą, nie są jakoś przeraźliwie drogie i są ogólnodostępne w PL, to że miejscowi handlarze ich nie mają na stanie to nie znaczy że ich nie ma, trzeba wiedzieć gdzie szukać. Co do kosztów to dla przykładu podam ceny z v50 bo takim jeżdżę:
- rozrząd (paski, napinacze, pompa wody) z wymianą 800-900 zł w nieautoryzowanym serwisie volvo a w ASO od 1500zł
- alternator z wymianą - 750zł w nieautoryzowanym
- tarcze przód i klocki ATE w ASO 700zł.
- wymiana języka w kompie na PL 0-100zł w nieautoryzowanym, w ASO 100-350zł zależnie od promocji.
Generalnie części i serwisowanie nie jest droższe od kosztów AUDI, BMW czy Mercedesa.
Jest sporo akcji promocyjnych w ASO i można w dobrych cenach serwisować samochód.
Jeśli chcesz więcej informacji o v40, jego wadach i zaletach, dokładnych kosztach eksploatacji to zapraszam na volvoforum.pl jest dział poświęcony v40.
Co do opinii niektórych forumowiczów tutaj to się nie wypowiadam, większość z nich nawet nie siedziała w Volvo i równie dobrze mogą dyskutować o kosztach utrzymania łazików marsjańskich.
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.