Jakiś czas temu zacząłem mieć problemy z przepustnicą. W trakcie jazdy zapalała się czerwona lampka silnika i samochód wchodził w tryb awaryjny. Zaś na biegu jałowym po dodaniu gazu, obroty spadały do normalnego poziomu po około 15-20 sekundach. Oddałem przepustnicę do regeneracji. Zostały wymienione potencjometry. Po zamontowaniu przepustnicy problemy ustąpiły połowicznie. Na biegu jałowym obroty schodziły do normalnego poziomu po około 5 sekundach. Mechanik odkrył, że odpięty był wąż prowadzący do zaworu oczyszczania filtra węglowego. Przewód został zaślepiony i błąd (nieprawidłowy sygnał zaworu oczyszczania (CP) filtru węglowego) skasowany na komputerze. Samochodem można normalnie jeździć, nie wchodzi w tryb awaryjny. Obroty szybciej wracają do normalnego poziomu, jednak nadal dopiero po kilku sekundach. Ma ktoś pomysł co to może być? Załączam link do filmu na yt:
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]