Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Zmieniać olej, filtry nawet częściej niż co 10tkm. Zabierać go w trasę raz na jakiś czas.pazday napisał(a):Co mogę zrobić, żeby uniknąć kosztownych awarii? Na co uważać, o czym pamiętać?
Spalania możesz nie obniżyć i Ja by na to w ten sposób nie patrzył ale podnieść moc już tak no, a przy okazji jak będzie palił trochę mniej to dobrze. Nie wiem jak jeździsz w jakim ruchu na jakim dystansie bo czasem można wprowadzić pewne zmiany ale w mieście na duże oszczędności ciężko będzie liczyć.pazday napisał(a):Auto pali średnio 10-11 litrów. Jak bardzo mogę obniżyć spalanie chip tuningiem i o ile wzrośnie przy tym moc?
Jak przebieg oryginalny to dla tego silnika nie jest to dużo. Pytanie czy warto i czy brakuje Ci mocy? Tu dużo zależy od stanu silnika. Możesz sobie pojechać na hamownię i zobaczyć ile ma mocy i jak ona wygląda względem tego co powinno być oryginalnie. Po tym można się zastanowić nad bezpiecznym programem poprawiającym moc.pazday napisał(a):I czy w ogóle przy takim przebiegu chip ma jeszcze rację bytu?
Rokiko napisał(a):Zmieniać olej, filtry nawet częściej niż co 10tkm. Zabierać go w trasę raz na jakiś czas
Rokiko napisał(a):Zabierać go w trasę raz na jakiś czas
Rokiko napisał(a):ytanie czy warto i czy brakuje Ci mocy?
Rokiko napisał(a):Jak przebieg oryginalny to dla tego silnika nie jest to dużo.
jedno i drugiepazday napisał(a):ale podobno skrzynia biegów jest tragiczna. Tylko pytanie pod jakim względem. Pod względem kultury pracy czy awaryjności?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLVO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLVO