
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PiekielnyLis napisał(a):Co byście wybrali?
PiekielnyLis napisał(a):bierze olej i może się posypać ale z tego co widze za 5 tys da rade kupić słupek silnika więc tragedii nie ma..
PiekielnyLis napisał(a):tylko mam możliwość, w VW nie przyjmują aut grzmotów, daja gwarancję itd..
PiekielnyLis napisał(a):A co do 3,2 V6 no auto fajne ale miałbyś co chwilę kilka tys zł na utrzymanie tego auta? co tez będzie podobne pewnie w takim BMW?
PiekielnyLis napisał(a):Dlatego skłaniałbym się ku 2,0 TSI, albo będę mieć pecha albo nie a jak sobie go wzmocnie to pojeżdżę, najwyżej oddam za grosze komuś do remontu
PiekielnyLis napisał(a):A dlaczego mówisz że Golf nudny? Ten akurat którego mam kupić ma skórzane czarne fotele, nawigację, esp, komputer, tempomat, czujniki, podgrzewane fotele, czujniki zmierzchu, deszczu i coś tam bodajże jeszcze..
PiekielnyLis napisał(a):A czy to prawda ogólnie że 2,0 TSI po 2006 roku o nr BWA są bardziej dopracowane i mniej awaryjne? Takie coś przed momentem przeczytałem na forum VW, gdzie bardzo polecali te auta.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN