VW Bora 1.9 tdi 90km nie zapala w ogole.

01 Sty 2010, 23:47

Witam. Mam problem panowie, jestem posiadaczem VW Bory od ok 2 miesiecy. Gdy dzisiaj rano staralem sie ja odpalic, silnik 'zachechlal' za pierwszym razem, a za kolejnymi probami w ogole nie odpalil. Zgasly swiatla, wszystkie kontrolki , swiatelko w srodku auta. Od kiedy ja nabylem mialem zawsze malutki problem z odpalaniem, ale zawsze startowal za pierwszym. Koledzy tlumaczyli mi to zima, ale to nie moze byc przyczyna, bo mieszkam tam gdzie nie ma ostrych zim (najwyzej do -5). Wiem ze nie da sie naprawic tego na odleglosc, prosze tylko o rade i wyrozumialosc, bo to moje pierwsze auto i jestem jeszcze zielony w tych sprawach. Z gory dziekuje.
tajek85
Nowicjusz

Miejscowość: Torquay
  • 02 Sty 2010, 00:16

Jeżeli kontrolki zgasły to może być wina alarmu,kostki pod stacyjką, akumulatora, masa, zasniedziałe klemy, spalony bezpiecznik Maxi.
    Jeżeli rozrusznik kręci a auto nie odpala to mogła się uszkodzić pompa wtryskowa.
    andrzej_124
    Stały forumowicz

02 Sty 2010, 10:02

Dzieki wielkie, o to wlasnie chodzilo- krotko i na temat, dzisiaj sprawdze akumulator z kolega i zobaczymy. Jeszcze raz dziekuje.

[ Dodano: Sob Sty 02, 2010 16:15 ]
    Jednak akumulator:(
    tajek85
    Nowicjusz

Miejscowość: Torquay

15 Sty 2010, 14:05

witam kolego ja mam chyba ten sam problem tylko ze aku jest w porzo i zrobilem tez caly rozrusznik i nadal nic moze podpowiesz mi cos jeszcze z swojego doswiadczenia bo rowniez posiadam vw bora tdi prosze o pomoc
    ARASEK
    arasek
    Nowicjusz

Miejscowość: UZYWANY

16 Sty 2010, 07:30

arasek nie odpala czy gasna kontrolki? jakie sa objawy czy poprostu ciezko uruchomic? :?:
    Kiler_kg
    Nowicjusz

Miejscowość: Kołobrzeg

16 Sty 2010, 10:52

z kontrolka mi jest wszystko ok kolego sa takie objawy jakby nie bylo wogóle kompresji i niewiem co mam z tym zrobic
    ARASEK
    arasek
    Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne