VW Bora - nie reaguje na pilota.

22 Paź 2017, 14:43

Witam,
Mam problem z samochodem, ponieważ nie mogę go otworzyć ani zamknąć z pilota. Po otworzeniu drzwi za pomocą kluczyka migają światła awaryjne, ale nie ma wycia alarmu. Od kilku dni tak się dzieje, ale na początku "zaskakiwało" maksymalnie po kilku kliknięciach na pilot. Wczoraj już było dużo gorzej. Myślałem, że to przez baterię w pilocie, bo dioda świeciła bardzo słabo, wymieniłem na nową, ale dalej to samo. Jednak po kilku godzinach w końcu zaskoczyło i wszystko normalnie działało. Dzisiaj znów to samo, ale od rana do teraz męczę się i nic nie działa. Rozebrałem osłony pod kierownicą. Wyjąłem moduł komfortu, bo myślałem, że to może wilgoć się dostała, ale moduł jest cały suchy. Więc postanowiłem wypiąć alarm. Światła przestały mrugać. Jednak chciałbym się dowiedzieć dlaczego auto nie reaguje na pilota. Wina alarmu czy modułu komfortu? Nie znam się na tym i bardzo proszę o pomoc. Aha, i czy mogę tak jeździć bez tego alarmu. Wiem, że nie będę miał już zabezpieczenia, ale czy nie będzie jakichś innych efektów ubocznych, w sensie coś z elektryką/elektroniką?
Poniżej zdjęcia modułu i alarmu:
https://imgur.com/a/WcEHG
https://imgur.com/a/0UHQO
Alarm:
https://imgur.com/a/2KDZj
MW9
Początkujący

Auto: brak

22 Paź 2017, 15:37

A może należy zaprogramować pilot?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

22 Paź 2017, 16:30

Zaprogramować? Wcześniej normalnie działał, a ostatnio raz tak a raz nie, aż w końcu coś padło. Sam z siebie nie mógł się chyba "rozprogramować".
MW9
Początkujący

Auto: brak

23 Paź 2017, 21:44

Sam z siebie może i nie. Ale z powodu słabej i wyjętej baterii może i tak.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...