VW CC

05 Kwi 2017, 19:39

Witam serdecznie wszystkich - jestem na etapie kupna samochodu - bardzo podoba mi się VW CC - nie PASSAT CC a VW CC mam przeznaczone na niego 64tyś , nie znam się niestety w ogóle na samochodach jedynie co naczytalem sie na forach strasznych komentow ze TSI to wogole tragedia z tymi pierscieniami ze olej zjada tony i wogole tragedja.

Jest tez duzo textow ze to dotyczy tylko passata cc i w 2012 wyeliminowali niby ten problem .
Mi chodzi o rocznik 2013 - jak myślicie ? warto patrzeć za używanym VW CC 2.0 TSI czy to w ogolę za duże ryzyko możne lepiej rozejrzeć sie za dizlem - o tych ach tez sie naczytałem i mam już totalna korbę jedni piszą to, drudzy tamto, polowa z tego to marketingowa kupa pisana za kasę w większość textow dotyczy tak czy inaczej passata cc nie vw cc wiec maszyn 2012 i starszych
- jak myślicie jeśli CC 2013 to z jakim iem (2.0) i co myślicie o tych opisywanych problemach z poprzednich wersji ?
dodam jeszcze ze jestem raczej niedzielnym kierowcą który rocznie robi max 20tyś km

bardzo dziękuje za odpowiedzi są dla mnie niezwykle cenne
ciastek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: seat ibiza 1.4 D

05 Kwi 2017, 19:42

Ta opinia dotyczy silnika TSI, a nie Passata CC.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

05 Kwi 2017, 20:15

czy w związku z tym powinienem przenieść gdzieś temat czy mogę liczyć na odpowiedź tutaj ?
ciastek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: seat ibiza 1.4 D

05 Kwi 2017, 20:21

podobno poprawili (na to sam liczę) - tutaj wyjaśniałem:
rozsadny-ale-szybki-samochod-do-50-tys-zl-vt94754.htm
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Kwi 2017, 20:27

Czytałem wypowiedzi tego usera Scierokko i nadal jestem zszokowany, jak ludzie potrafią wszystko sobie usprawiedliwić :mrgreen: "bo silnik X tak ma i tak ma być" (dolewki)
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

05 Kwi 2017, 20:30

Wszystko przez to, że nasze forum jest nieobiektywne :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Kwi 2017, 20:33

Forumsamochodowe.pl TVNem Internetu :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Kwi 2017, 12:01

a moze zwyczajnie za radą co niektorych zmienic tloki na Mahle np za radą:
http://magazynauto.interia.pl/porady/ne ... Id,1864800
"Warto zwrócić uwagę na te, które są firmowane znakiem niemieckiej wytwórni Mahle, gdyż oryginalny kształt denek jest kluczowy, jeżeli chodzi o poprawną pracę silników z bezpośrednim wtryskiem. Komplet takich tłoków kosztuje około 850 dolarów i są one wykonywane także w rozmiarze pasującym do oryginalnych korbowodów."

wydaje sie to najrozsądniejszym działaniem pewnym i powiedzmy w miare tamin
ciastek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: seat ibiza 1.4 D

06 Kwi 2017, 12:14

Wystarczy zmienić tłoki i silnik magicznie będzie dobry :D
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

06 Kwi 2017, 12:14

Już bym wolał poszukać 3.6, choć tam znów będzie cyrk z drogim rozrządem
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Kwi 2017, 12:26

Jeśli tylko drogi rozrząd jest problemem, to dla mnie wygrywa na starcie taki silnik (robisz rozrząd i masz spokój). A nie czekasz i się modlisz, aż silnik padnie.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

06 Kwi 2017, 13:07

Podobno nie trzyma fabrycznej mocy, a i to jeszcze zależy jaką benzynką zalejesz :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Kwi 2017, 13:30

To już lepiej polecić inną markę z jakimś 2.0T albo V6... :D
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

07 Kwi 2017, 17:48

a co powiecie na Volvo S80 z 2.4dizlem zamiast tego CC czy to nie leprza propozycja jesli chodzi o awaryjnosc czyli koszty naprawy ?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ciastek
Nowicjusz
 
Posty: 10
Auto: seat ibiza 1.4 D

07 Kwi 2017, 18:21

Jeździsz na tyle dużo (w trasie), aby diesel Ci się opłacił?
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14204
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004