VW Golf 2

27 Lis 2017, 19:59

Siema, niedługo chce kupić sobie autko, którym miałby być golf 2. Tylko teraz nie wiem czy kupić już fajnie zrobionego, czy kupić jeżdżącego do odrestaurowania w sensie nowy lakier, zderzaki, progi, światła, rudą wyeliminować jak będzie potrzeba, wnętrze całe, koła itp. Chciałbym mieć silnik 1.8T w nim czy gti (nie jestem w tym do końca obeznany) albo 2.3 5V (ale z tego co widziałem w necie to są one słabo dostępne). Albo wy pomóżcie mi dobrać jakiś naprawdę dobry silnik, w którym oczywiście można podnieść moc i to o dużo. Z góry dzięki wszystkim zainteresowanym tym tematem oraz za pomoc.
Szybki329
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 19 10 2015
Auto: Bmw 316i Compact
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

27 Lis 2017, 20:20

W golfie 2 nie było ani 1.8T ani 2.3 5v.
Co do wyboru auta to zależy czy będziesz sam odrestaurowywał czy będziesz to komuś zlecał. Jak na zlecenie to licz się z tym że same malowanie całego to ok 5 tyś i jeszcze dorzucisz jakąś felge, audio, czarne szyby, coś przy silniku i 10k nie ma a to jeszcze nie wszystko.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Lis 2017, 09:18

Większość będę starał robić sam, pomalował by mi go mój kumpel. To jaki silnik byłby najlepszym wyborem, zależy mi też na dynamice tego auta, a silnik 2.8vr6 trochę za duży
Szybki329
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 19 10 2015
Auto: Bmw 316i Compact
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

28 Lis 2017, 12:14

Szybki329 napisał(a):a silnik 2.8vr6 trochę za duży
takiego też nie ma w golfie 2. Najmocniejsza wersja w golfie 2 to 1.8 Gti i 2.0 16v, miały 130 kilka koni z tego co kojarze.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Lis 2017, 23:09

Sorki zapomniałem jeszcze dopisać że może chcialbym go swapować
Szybki329
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 19 10 2015
Auto: Bmw 316i Compact
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

28 Lis 2017, 23:42

Bez kosztownego swapu możesz się rozejrzeć za wersją 1,8 g60 limitet 211 kucy lub 1,8 GTI g60 160 kuni. Były takie ale to raczej kolekcjonerskie auta , trudno dostępne.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4897
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

29 Lis 2017, 00:35

bonifacy napisał(a):Bez kosztownego swapu możesz się rozejrzeć za wersją 1,8 g60 limitet 211 kucy lub 1,8 GTI g60 160 kuni. Były takie ale to raczej kolekcjonerskie auta , trudno dostępne
z tego co pamiętam to nie wyprodukowano nawet 100szt. Więc uchowało się pewnie tylko kilka na całym świecie, znaleźnienie takiego to już wielkie szczęście a co do ceny to podejrzewam że taniej wyjdzie zeswapować i odpicowac zwykłą golfine niż kupić g60
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Lis 2017, 00:51

Szybki zapytam jak szybki :D kochasz glofa2 :?: :ok:
Generalnie wkładanie mocnego silnika do takiej kupy jest rzeźbą dla rzeźby... samo włożenie silnika jest jednym tematem i chyba najłatwiejszym bo potem trzeba byłoby jeszcze zrobić żeby to coś hamowało i skręcało. Jak zrobisz to profi to wyjdzie pewnie drożej niż już nie długo zakup golfa7R a jak to zrobisz "własnym sumptem" to żeby miało nawet 1000km to i tak nie będzie jechać.
Tylko nie podpieraj się cenami z allegro oraz filmikami z YT bo zazwyczaj pokazują one wycinek z życia takiego projektu na prostej w konfrontacji z porsze 911 lub podobnym autem :mrgreen:

Ogólnie podchodzę bardzo sceptycznie do takich projektów bo 95% z nich jest lipą, a reszta to profi projekty w które ktoś włożył mega kasę i wiedzę.

No i nie zapominaj że golf2 jest trumną na czterech kołach.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

29 Lis 2017, 16:02

Czyli co generalnie to się praktycznie nie opłaca ta?
Szybki329
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 19 10 2015
Auto: Bmw 316i Compact
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

29 Lis 2017, 16:23

Opłaca się tylko dla miłośnika modelu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Lis 2017, 00:32

Szybki329 napisał(a):Czyli co generalnie to się praktycznie nie opłaca ta?

Zależy co chcesz jak kochasz golfa2 to kup sobie oryginał pieść i ciesz się jazdą.
Jak kochasz szybką jazdę to kup sobie golfa mk4 1,8t który będzie już bardziej przystosowany do pałera i omijasz swapy itp.
Jak kochasz tuning (znam to uczucie :D ) to szukaj ogólnie turbolota na którym będziesz stawiał pierwsze kroki. Do tego masz większe prawdopodobieństwo stworzenia czegoś fajnego. Są też auta bez turbo za śmieszne pieniądze z których można zrobić wariata ale trzeba być sprecyzowanym i mieć zasób $$$ na mody.

Oczywiście na upartego możesz iść w swap 1,8t do golfa2 ale w/g mnie szkoda czasu/kasy i oryginalny nie będziesz :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10947
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe