VW golf 3 lub inny do 4-5tys zł

03 Cze 2013, 17:01

Witam, jakiś czas temu zdałem prawo jazdy, i przyszła ta chwila na kupno 1 samochodu. Mój budżet wynosi tak od 4 do 5tys zł. Szukam czegoś ekonomicznego, w gazie lub disel. Ostatnio oglądałem vw golfa III 1.9 w diselu, za 3000zł z przebiegiem coś ponad 200tys. Ale został już sprzedany dlatego szukam czegoś innego. I znalazłem coś takiego [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]. Czytałem co nieco na forach, bo nie znam się za dobrze na mechanice, że ten typ gazu BLOS do tego modelu jest dobrym rozwiązaniem. Co możecie mi doradzić w tym modelu, a może macie jakieś inne propozycje w tym pułapie cenowym. Z góry dziękuje wszystkim za cenne porady.

Pozdrawiam
joki252
Nowicjusz

Prawo jazdy: 25 01 1995
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: MK3 1.9D

03 Cze 2013, 19:29

Napisz dokładnie jakie odcinki bedziesz robil tym samochodem ... 5tys na samo auto ? czy w tym opłaty i np takie koszty jak wymiana oleju rozrząd hamulce itp ...
forest92
Nowicjusz

Prawo jazdy: 09 02 2010
Auto: Honda Civic VI
Silnik: 1.4 90km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

04 Cze 2013, 07:29

Ogłoszenie już chyba nieaktualne.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Cze 2013, 12:40