Vw golf 4 1.9 tdi 110km brak mocy

07 Sie 2013, 10:01

witam mam problem typu iż auto rozpędza się normalnie do 120 a potem robi się mułowate i z trudem do 140 wymieniłem zawór egr na nowy mam turbin po regeneracjii podpinałem też dwa inne zawory n75 i to samo gdzie może być problem prosze o pomoc
marcin80vw
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: vwgolf 4 1.9 tdi 110km
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2001

07 Sie 2013, 11:02

Filtr paliwa do wymiany i czyszczenie kosza w zbiorniku paliwa od tego bym zaczął.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704

07 Sie 2013, 21:45

ok sprawdzę to dzięki pozdro
marcin80vw
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: vwgolf 4 1.9 tdi 110km
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2001

08 Sie 2013, 11:44

filtr paliwa mam około 10miesięcy czy mógł by być zapchany
marcin80vw
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: vwgolf 4 1.9 tdi 110km
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2001

08 Sie 2013, 12:22

Zależy od jakości paliwa które tankujesz.
speedy62
Początkujący
 
Posty: 165
Prawo jazdy: 15 07 2003
Auto: Ford Mondeo

08 Sie 2013, 15:00

Podjedź gdzieś na vaga niech Ci sprawdzą ustawienie pompy wtryskowej <konta wtrysku> często sie z tym spotykam w 110tkach że jak jest brak mocy to pompa do regulacji;). A turbina po regeneracji była ustawiona?? nie grzebałeś czasem przy cięgnie turbiny?? Możesz jeszcze zrobić logi turbiny, EGRa i przepływki żeby być 100% pewnym że są sprawne.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi S8 Samochodem Roku Playboya 2012 - Luksus i Sport
    Audi S8 zwyciężyło w kategorii "Luksus i Sport" w tegorocznym plebiscycie Samochód Roku organizowanym przez magazyn Playboy. Tegoroczna edycja była już dziewiętnastą. Jak co roku, jury złożone z autorytetów ...
    Ferrari Monza SP1 i SP2
    Ferrari słynie z niesamowitych aut z otwartym nadwoziem. Dziedzictwo marki w tej kwestii sięga bardzo daleko wstecz, a model Monza wprost do niego nawiązuje. To speedster, czyli auto, które nie zna kompromisów. ...

08 Sie 2013, 22:00

witam przy turbinie nic nie grzebałem bo mechanik ją ustawiał a co do konta wtrysku to nie wiem jak tam czy ustawi się go poprzez komputer ? dodam jeszcze że na starej turbinie szło jechać 150 i więcej ale szarpało z początku dlatego ją wymieniłem . mechanik mówił że turbina ma dobre parametry ale gdy zajechałem drugi raz to raz miała idealne parametry a raz skakały myśle że nadal przeładowuje i silnik wpada w tryb awaryjny nie wiem co dalej bo wydałem już 3000 i nadal jest żle proszę o radę dzięki że ktoś podjoł sie tematu
marcin80vw
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: vwgolf 4 1.9 tdi 110km
Paliwo: Diesel
Rok produkcji: 2001

09 Sie 2013, 07:52

Gdzie Ty mieszkasz?? bo jak gdzieś w okolicy Limanowej to wpadnij zrobimy z tym. A podsumowując na starej turbinie auto chodziło dobrze a na nowej już nie??. Kąt wtrysku ustawi sie ręcznie ale sprawdza sie komputerem. A czy mechanik po założeniu turbiny sprawdzał ciśnienie doładowania?? i zakres w jakich turbina pracuje??
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

10 Sie 2013, 12:13

co ma jakos paliwa do filtra? to zalezy od przebiegu jaki zrobiles w tym czasie i czy paliwo lejesz lejkiem z sitkiem czy tez bez lub z cpn :D
kamilszczak01
 

10 Sie 2013, 12:16

swoja droga wydaje mi sie ze tu blad tkwi gdzies w ktoryms sterowniku lub pompie ale jak nie byla ruszana to podpinaj sie pod komp on cos powie zawsze
kamilszczak01