23 Wrz 2015, 18:58
Proszę pojechać do dobrego warsztatu (ja bym polecał inny, niż ostatni) i poprosić o diagnostykę komputerową, która wykaże przyczynę świecenia się kontrolki. Proponuję też żeby ten inny mechanik przeprowadził ponowne badanie ciśnienia na cylindrach, najlepiej w Pani obecności (najlepiej jechać z kimś kto się w miarę na tym zna). Wartości pokazywane przez manometr muszą być zbliżone do siebie na wszystkich cylindrach, za duży odchył w jedną lub drugą stronę może świadczyć, że rzeczywiście coś jest nie tak.
Mechanik u którego Pani była prawdopodobnie nie usunął wcale przyczyny falowania, po prostu skasował błąd na komputerze, który powrócił. Osobiście jestem nie ufny co do mechaników i myślę, że mógł chcieć Panią naciągnąć na kosztowny remont. Zazwyczaj świecenie kontrolki Check engine i falowanie obrotów to wina jakiegoś czujnika.