Vw lupo - problem z poduszka / swiecaca kontrolka

26 Paź 2010, 16:53

witam !, mam następujący problem, już od dluszego czasu kłopotam się z kontrolka od airbaga.. jak kupiłem samochód to już się paliła, podłączyłem się pod vaga i ciągle wyskakiwał błąd poduszki kierowcy, podjechałem na diagnostykę i okazało się ze jest dużo błędów wychodzących z modułu, rozebrałem pol deski żeby się do niego dostać, ale udało się, wymątowalem go i mechanik go otworzył, okazało się ze był zalany wada i pojawiła się pleśń, ok, kupiłem nowy moduł z tymi samymi numerami, znów podłączyliśmy pod diagnostykę i został jeden błąd, mala rezystacja poduszki kierowcy, wiec za rada mechanika kupiłem druga, zamatowałem i pojechałem jeszcze raz.. jest ten sam błąd oraz pojawił się 2gi, brak połączenia z licznikiem.
gdzie szukać problemu ? przetestowałem tagrze złącze w kierownicy (te które pozwala na kręcenie kierownica i przekazuje sygnał od poduszki, ten ring, przepraszam za nie znajomość prawidłowej nazwy).
peresTHC
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: uk

30 Paź 2010, 13:15

Napisz coś więcej o aucie poduszki ile 2czy 4 rok auta itd. Skoro moduł był zalany to może problem leży po stronie wiązki-po zalaniu brak właściwego przewodzenia na stykach i większe opory więc moduł odczytuje to jako błąd.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

31 Paź 2010, 11:17

Uzupełnij tytuł tematu o markę samochodu i rocznik.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota NCSV – niezwykłe kombi w stylu coupe
    Toyota NCSV to wyjątkowy samochód koncepcyjny, który posiada cechy charakterystyczne dla coupe, sedanów oraz… kombi! Został zaprojektowany dla 30-latków końca lat 90., którzy zafascynowani ...