Vw passat b5 1,8 jak podkręcic

13 Lut 2009, 19:51

Ja mam tez około 125 koni,gdy jade do nowego Sacza w korkach( bo teraz bryki maja wszyscy) to szlag mnie trafia a te konie usypiaja,ciagnie tylko jeden a reszta chrapie.Ciesze sie,że nie mam 300 konikow na przyklad bo to chrapanie by mi psychike zjadło.Nie mam nic przeciwko tuningowaniu bryczek ale niech sie to robi tak jak nalezy,tak jak to robi AMG z Mercedesami lub genialni nasi mlodzieńcy,ktorzy scigaja sie gdzies tam gdzie nie stwarzaja zagrożenia.Tuning to pasja i gruby szmal.60 koni wiecej to także potrzeba wybebeszenie silnika bo bez tego te 30 koni z tych 60 ciu to przekroczenie rezerwy bezpieczenstwa i wytrzymalosci silnika.Nie wspominam juz o elementach przeniesienia napedu. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie ale chyba mam rację.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

14 Lut 2009, 09:33

Masz rację ;]
Ja też w tej dziedzinie jestem zielony ale tuningowałem już dwie bryki (BMW i P B5)
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków

14 Lut 2009, 11:55

Brian ,nie jesteś taki zielony jeśli widzę po mocach twoich bryczek,że zrobiłeś to z głową.Możesz się pogniewać na mnie albo nie ale ty bryczki podrasowałeś sobie a nie stuningowałeś bo tuning polega zupełnie na czym innym.Ty widzę kasę masz i ci którzy mają kasę samochody sobie tuningują bo to kosztowna sprawa.Ty musisz temu właścicielowi udzielić rady czy warto sie w to bawić,czy gdybys miał jeden samochod,takiego Passka 1.8 podrasowałbys czy nie?Do kazdego samochodu trzeba podchodzic indywidualnie,wiem jakie masz samochody,jakie silniki,te podrasowywac mozna z powodzeniem ale Passat z takim silnikiem mnie jakos nie przekonuje.Jest jeszcze jedna sprawa po co?Ty mogles to sobie zrobic po sztuke dla sztuki aby miec swiadomosc ,że masz mocniejszy samochod a nie po to żeby sie scigac po ulicach,bo krzyży u nas przydrożnych przybywa!Szacunek Kolego.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

14 Lut 2009, 13:03

1.