VW PASSAT B5 1.9 TDI 115 KM - Zatarta turbina

07 Paź 2011, 21:45

Witam!!!
Mam taki problem, Zregenerowałem turbinę już 2 razy i nic mi to nie dało. Pojeździłem 4 miesiące i po tym czasie kiedy jechałem szybciej ponad 100 km/h nagle mi moc spadła i nie było czym deptać, wyłaczyłem auto i właczyłem ponownie i już moc wróciła ale znowu jechałem szybciej i to samo.... pojechałem do elektronika coś mi tam porobił i auto chodziło pare miesięcy normalnie jak trzeba, po paru mesiacach znowu moc spadała tak samo sie działo aż w koncu auto zaczęło kopcić na biało i już nie było czym jechac turbina się rozleciała, było ja bardzo słychać i nierówno chodziła.... powiedziano mi ze może nie mieć smarowania, za słabe ciśnienie oleju do turbiny, smok zapchany, pompa oleju walnięta, źle zregenerowana turbina, wiec nie wiem co to moze być ale tak czuje ze to może być tak ze turbina nie ma smarowania bo łopatki w turbinie były zatarte. Gosciu też powiedział ze mogło coś wpaść do turbiny i pokiereszować ją ale watpie w to bo wymianiałem filtr powietrzny więc tu nie ma możliwosci żeby coś wpadło a później pojechałem do mechanika z tym jeszcze i ponoć ciśnienie oleju jest w normie wiec nie wiem juz co to może być. Auto nie ma mocy na wykresie pisało 37.5 KM a nie 115 KM wiec gorzej niz maluch. Dlaczego słychać turbine i nie ma mocy i zaciera się ? BARDZO proszę o pomoc w tym temacie...
Arclite86
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: VW PASSAT B5, 1.9 TDI 115 KM

19 Sie 2012, 12:57

Muszę odkopać , ale w woli ścisłości maluch (zależnie od wersji , ale powiedzmy , że 650E ) ma moc około 25 km , ale ten Passat musiała tragicznie jechać skoro tylko niecałe 38 km. :/ - Jak to możliwe skoro wolnossące 1.9 D ma moc około 64 km ?
domcio181
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 16 07 1986
Auto: Renault Scenic phI 1.6e 90PS