VW Passat B5 98 rok Wahacze/Termostat

07 Kwi 2013, 17:02

Cześć

Kiedy byłem na przeglądzie samochodu mechanik powiedział, że mam do wymiany 2 górne wahacze przód lewa strona. Auto Passat B 5 z 98 roku 1.6 benzyna. Ktoś może się orientuje jakie mam kupić wahacze bo ja się nie znam. Jaka cena i czy są dobre, trochę na nich pośmigam.. Mógłby mi ktoś wskazać palcem podać jakieś linki co jakiego kupić bo naprawde jestem zielony. I może macie jakiś uwagi gdzie to kupić, gdzie zrobić. Może znacie jakiegoś dobrego mechanika/warsztat w Białymstoku. Mam też do wymiany termostat też możecie podać ceny i wskazać po linkach co kupić. Ile kosztują części i wymiana. W warsztacie gdzie robiłem badania mówili, że za wahacze od sztuki 90 zł do 150 polecali te za 150, a za robocizne około 100. Czyli wychodzi 400 zł. Czy to dobra cena? Proszę o pomoc.
Bartek2zam
Nowicjusz

Miejscowość: Białystok

08 Kwi 2013, 07:56

Jeśli chodzi o wahacze to filmy lemforder są najlepsze.
Tu poszukaj coś odpowiedniego dla siebie.
[link do oferty na Allegro wygasł]
Tu są termostaty
[link do oferty na Allegro wygasł]
piotrpz87
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Szczecin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Mazda 6
Silnik: 2,3
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

08 Kwi 2013, 08:30

przy okazji zmień długie śruby na nowego typu, które zawsze się wyciągnie bez problemu.
andrzej_124
Stały forumowicz

08 Kwi 2013, 11:20

te wahacze lemforder sa kapke za drogie.. 500 zl za sztuke? moze polecicie cos do 300 zl maxx bo niestety nie moge sobie pozwolic na wydatek rzedu 1000 zl na 2 wahacze + jeszcze sruby jak kolega wyzej napisal, a co do tych srub to gdzieś je można kupić żeby pasowaly do mojego paska i jaki to wydatek?
Bartek2zam
Nowicjusz

Miejscowość: Białystok

09 Kwi 2013, 14:47

sprawdż czy ktoś w okolicy nie regeneruje tych wahaczy w koszalinie niema z tym problemu koszt ok 50-80 zł i wytrzymują tyle co fabryczne :yes:
ibko
Nowicjusz