Vw Passat b5 montaż kamery cofania

10 Paź 2018, 16:43

Witam
Mam problem z podłączeniem kamery cofania do radia Rocker RC1135 . Problem polega na tym ze kamera się nie włącza. Wyczytałem że mam się wpiąć do zasilania światła cofania no i tak chyba zrobiłem.
Kabel video z żółtym chinchem podłączam do żółtego chincza w Kamerze a do radia podłączam do żółtego z napisem CAMERA.
Teraz drugie wyjście (czerwony chinch) podłączam chincza z czarną końcówką który biegnie właśnie do wtyczki zasilania świateł cofania. I teraz tutaj łączę czerwony kabel z kamery z brązowym w wtyczce i czarno/czarowny z czarno/czerwonym.
zostaje kwestia krótkiego czerwonego kabla który wychodzi po obu stronach kabla Video (obie strony żółtych wtyczek). Gdzie się go podłącza i co on ma niby robić?
Załączam zdjęcia i proszę o wskazówki co robię nie tak.
Jak widać jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość
Z góry dziękuje za pomoc
Vw Passat b5 montaż kamery cofania Vw Passat b5 montaż kamery cofania Vw Passat b5 montaż kamery cofania Vw Passat b5 montaż kamery cofania
Nowicjusz

Zdjęcia: 5

10 Paź 2018, 17:17

Jaka to jest kamera? Generalnie w radiu jak masz je włączone i pojawi się sygnał na kablu "camera" obraz z kamery powinien pojawić się automatycznie na ekranie.

Czy masz może opis kabli od kamery? Sprawdź czy jak podasz bezpośrednio na kable zasilające kamerę napięcie to czy zacznie ona działać i przekazywać obraz. jeżeli będzie ok to wtedy zostanie Ci tylko odpowiednie podłączenie pod światło wstecznego.

Ten czerwony kabelek na żółtym chinchu "camera" może być jako opcja do zasilania/wzbudzenia monitora LCD jeżeli taką opcję posiada, a jest wyłączony podczas wrzucania wstecznego.
Cichy77
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 62
Auto: Mam, często zmieniam!

10 Paź 2018, 19:11

dzięki za odpowiedź, no więc tak, kamera to
https://allegro.pl/kamera-cofania-w-ramce-tablicy-rejestracyjnej-i7544037492.html