Witam Mam problem z podłączeniem kamery cofania do radia Rocker RC1135 . Problem polega na tym ze kamera się nie włącza. Wyczytałem że mam się wpiąć do zasilania światła cofania no i tak chyba zrobiłem. Kabel video z żółtym chinchem podłączam do żółtego chincza w Kamerze a do radia podłączam do żółtego z napisem CAMERA. Teraz drugie wyjście (czerwony chinch) podłączam chincza z czarną końcówką który biegnie właśnie do wtyczki zasilania świateł cofania. I teraz tutaj łączę czerwony kabel z kamery z brązowym w wtyczce i czarno/czarowny z czarno/czerwonym. zostaje kwestia krótkiego czerwonego kabla który wychodzi po obu stronach kabla Video (obie strony żółtych wtyczek). Gdzie się go podłącza i co on ma niby robić? Załączam zdjęcia i proszę o wskazówki co robię nie tak. Jak widać jestem nowicjuszem więc proszę o wyrozumiałość Z góry dziękuje za pomoc
Jaka to jest kamera? Generalnie w radiu jak masz je włączone i pojawi się sygnał na kablu "camera" obraz z kamery powinien pojawić się automatycznie na ekranie.
Czy masz może opis kabli od kamery? Sprawdź czy jak podasz bezpośrednio na kable zasilające kamerę napięcie to czy zacznie ona działać i przekazywać obraz. jeżeli będzie ok to wtedy zostanie Ci tylko odpowiednie podłączenie pod światło wstecznego.
Ten czerwony kabelek na żółtym chinchu "camera" może być jako opcja do zasilania/wzbudzenia monitora LCD jeżeli taką opcję posiada, a jest wyłączony podczas wrzucania wstecznego.
Radio nie odbiera sygnału wideo z kamery. Sprawdzałem zasilanie w tych punktach gdzie dolutowałem przewodu zasilania w gniazdku tylnej lampy i jest niby te 11-12V (ale w wtyczce, nie sprawdzałem jeszcze na przewodach w kamerze).
Powinno to kurcze działać a jakoś nie chce i lekko zgłupiałem bo powinno to być banalne....
Widzisz czyli dobrze napisałem z tym kablem czerwonym: 6,5m kabel 1xRCA z dodatkowym przewodem zasilającym (np. do monitorów).
Jaki masz schemat montażu? Możesz wrzucić zdjęcie?