VW Passat B5 vs VW Bora

31 Sty 2008, 23:56

Witam,
zastanawiam się który z wymienionych w temacie aut wybrać. Są one bardzo zbliżone cenowo. Jestem dość młodym kierowcą. Samochodu potrzebuje głównie, aby dojeżdżać do pracy + jakieś wypady ze znajomymi. W przypadku obu aut chciałbym silnik 1.9 TDI 110KM. Wizualnie bardziej podoba mi się Passat, jednak Bora jest mniejsza od Passata, a nie zależy mi np na bardzo pojemnym bagażniku. Dodam jednak, że mam 190cm wzrostu :D Co byście mi doradzili? :) Jak samochody te spisują się pod względem zużycia paliwa?
kris0210
Nowicjusz

01 Lut 2008, 00:43

Szczerze to nie wiem bo nie jeździłem rzadnym z nich, i nie będzie to porada fachowca :) ale tak na chłopski rozum. Passat jest większy, Ty jesteś duży więc w nim napewno będzie Ci wygodniej, skoro jeździsz ze znajomymi jak sam napisałeś, to na ich komfort też trzeba popatrzec, więc z tyłu też powinno byc więcej miejsca, osobiście wybrał bym Passata. Bora jest mniejsza, ma łagodniejsze kształty i jest taka bardziej "przyjazna" kojarzy mi się z autkiem dla kobiety. Passat natomiast ma wyraz takiej "bestii" typowo bęski samochód. wielki grill, wielkie lampy, duzy samochód, koła...tak więc 1 do 0 dla Passata :)
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

01 Lut 2008, 15:14

Ja rónież stawiam na passata.
Mamy już 2 do 0 dla Passata :-)
Golf IV GTI 1.8 TURBO
Nissan Terrano II 2.7 TDI
BMW 328
Bolo1989
Aktywny

Miejscowość: Mazowieckie

01 Lut 2008, 16:34

Mamy 2 do 1 dla Passata.