
Koniu napisał(a):Lepiej pod tym względem wypada A4 B7 czy Seat Exeo -1.8T
No tak..hipokryzja widze niezła..chciałbym zobaczyć te 1,8T Exeo z PL salonu, a nie Gostynin ze Szwajcarii... bo podobno pasków z PL jest 12 sztuk..
poza tym 1,8T to problemy z turbo, z wężykami, ciśniemiem, wycieki oleju, rozrząd problematyczny, a na koniec sprzęgło z dwumasem, które w autach z Gostynina różne mogą być.
Ciekawe co jest takiego be be w Passacie B6..
tak apropo, nie wydaje mi się aby autor pytał co wybrać czy jakieś rady, cały jego post nr 1 dotyczył Passata B6:
Cosmic napisał(a):Witam wszystkich użytkowników! Zdecydowałem sie na zakup passata b6 z silnikiem benzynowym 1.4 tsi 122 km. Samochód jest od znajomego który samochód serwisował w aso, posiada książkę serwisowa oraz wszystkie niezbędne dokumenty. Moje pytanie brzmi: jaki pakiet startowy powinienem przeznaczyć na samochód takiego typu? Czy warto wymienić zaraz po zakupie rozrząd? Czytałem dużo artykułów o wadliwym rozrządzie, chciałbym uniknąć konsekwencji takich rzeczy poprzez wcześniejsza wymianę. Czy auto jest wyposażone w koło dwumasowych? Oraz czy jest tak samo obciążone jak w dieslu? Czy turbo różni sie czymś konkretnym od turba w dieslu?
Z nagarem nie jest tak źle jak to się opisuje, zajmowanie się silnikiem czyszczenie itd..raz na ileś lat, poza tym dobre paliwo 98 typu Verva Orlen ogranicza osadzanie się dość znacznie...
a tak w ogóle niech autor wybiera co chce, ja wolę sprawdzone auta a nie ze Szwajcarii od handlarzy Exeo z silnikiem który gościł w Audi A4 b5 22 lata temu 1,8 turbo i wtedy był dobry...
poza tym inne auta też się psują, tez mogą być trupami i raczej zabalsamowane nie są, kiedyś też trzeba będzie odwiedzić serwis.