
959 napisał(a):Bzdura powtarzana od lat na forach i nadal zyje...
Pierwsze zdanie akurat to wypowiedź pracowników salonu samochodowego

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
959 napisał(a):Bzdura powtarzana od lat na forach i nadal zyje...
pkc napisał(a):szybki czytanie, że zrozumieniem na prawda aż tak Ciebie przerasta? 959 wyraźnie pisał o nowych silnikach, a nie tych z lat 90. i nie trzeba mieć doktoratu, aby to zrozumieć.
Jak już tworzysz te swoje wywody, to chociaż pisz na temat, a nie byle co, nie w temacie...
łysy30 napisał(a):I zapominają, że auto to nie tylko silnik - za kasę, którą zdążyłem już włożyć w naprawy mojego UFO spokojnie kupiłbym sobie kompletny silnik 2.0 FSI z osprzętem na gwarancji i jeszcze by mi jej trochę zostało
szybki napisał(a):No ale skoro nalegasz ok. zapodaj nam porównanie n/a wieśvagen vs reszta świata![]()
szybki napisał(a):To zdradź troszku szczegółów bo wiesz żeby to nie było tak jak z tym spalaniem w które nie wierzysz bo civic pali Ci 11l a dopiero na samym końcu dopiszesz drobnym druczkiem że w ciągu prawie półgodziny przejeżdżasz aż 4,5km.![]()
pkc napisał(a): Łysy nie ukrywał w jakich warunkach Civic spalił mu 11l
Cosmic napisał(a):(słychać świst)
Cosmic napisał(a):Czy Passek ma koło dwumasowe jeśli chodzi o silnik 1 .4 tsi?
dzida napisał(a):akurat jak słychać świst to turbo niedługo do wymiany
Łokoj napisał(a):Akurat to czy turbo do wymiany określają parametry które widać po logach dynamicznych lub chociaż pomiarze na hamowni a nie świst..
Łokoj napisał(a):bo świstu nie słychać chyba tylko w autach wolnossących, turbo to nie koło zapasowe, jak jest i się załącza to słychać świst i tyle
dzida napisał(a):ciekawe kto robi takie pomiary przy zakupie
Łokoj napisał(a):Poza tym nie wydaje mi się aby ocenia po gwizdach i świstach była profesjonalną metodą oceny stanu jednostki w aucie
pkc napisał(a):Nalegam, abyś zaczął czytać, że zrozumieniem i pisać na temat, ale jak widać, nie ma co od Ciebie tego wymagać, bo to zbyt trudne...
pkc napisał(a):Hola hola, ktoś tu ma krótką pamieć widzę. Specem od pisania małym druczkiem na forum(w szczególności o spalaniu), to wiadomo kto tu jest
Cosmic napisał(a):-sprawdzić turbo, czyli dać autu w palnik czy nie wpada w tryb awaryjny oraz sprawdzić czy w ogóle się włącza od około 1600 obr.(słychać świst)
Łokoj napisał(a): jak jest i się załącza to słychać świst i tyle.
szybki napisał(a):Silniki benzynowe aut JP z silnikami benzynowym grupy wieśvagen mają jednie wspólne oznaczenia ustawiające je w odpowiednim szeregu czyli liczba cylindrów/pojemność/liczba zaworów itp... reszta czyli technologia danej konstrukcji jest skrajnie inna... więc to że masz silnik tojoty 3sge z 94r. o oznaczeniu r4-16v-mpi to jest to skrajnie inny silnik niż 2,0 r4-16v/8v-mpi z grupy. Jak dodasz do tojkowego silnika napis beams to masz już temat w europie praktycznie z kategorii podróży na Marsa.
Żeby nie wchodzić w szczegóły dotyczące budowy silnika typu głowice, bloki itp. trzeba zobaczyć jak jedzie np: avensis 2,0 3sfe a jak jedzie octavia1 2,0 8V.
Więc zanim zaczniesz coś pisać od czapy o wolnossakach JP to proponuję Ci sprawdź na google wpisując hasło "engine" + marka a potem znajdź odpowiedniki grupy wieśwagen... Zrób to dokładnie
Podpowiem Co np:
Corolla e10 1,6 16V 4a-fe vs golf3 1,6
Polo 1,4 8V vs starlet 1,4 16V
Carina 2,0/1,8/1,6 16V vs passat b4
łysy30 napisał(a):Autorze tematu - chcesz współczesne auto = musisz liczyć się z naprawami w każdym z nich, więc policz sobie dobrze czy w danym przypadku będzie Cię na to stać.
Passat B6 raczej będzie sprawiał problemy eksploatacyjne (generalnie koledzy dobrze wylistowali jego wady), co nie znaczy, że jego konkurencja to jedynie oleje i filtry...Problemy możesz mieć dosłownie z każdym nowoczesnym autem, ale równie dobrze samochód z paskudną opinią na rynku wtórnym może akurat u Ciebie służyć bezawaryjnie. Znam przypadki, kiedy ktoś kupił auto w komisie grubo poniżej średniej ceny rynkowej i dosłownie nic się w nim nie psuło, znam również przypadki, kiedy dany egzemplarz został starannie wyselekcjonowany, a potem sypało się wszystko. Wiadomo, że bezpieczniejsza wydaje się druga opcja zakupu, ale niestety (i piszę o tym z przykrością) nie ma tu reguły, bo ogólna trwałość współczesnych aut poleciała na łeb na szyję.
Generalnie teraz kupuje się to, co się komu podoba.
szybki napisał(a):pkc napisał(a):szybki czytanie, że zrozumieniem na prawda aż tak Ciebie przerasta? 959 wyraźnie pisał o nowych silnikach, a nie tych z lat 90. i nie trzeba mieć doktoratu, aby to zrozumieć.
Jak już tworzysz te swoje wywody, to chociaż pisz na temat, a nie byle co, nie w temacie...
No ale chyba zaczynamy od początku więc skoro tak mocno są pimpowane motorownie lat 80tych 30lat później w wieśvagenie to zaproponowałem sprawdzenie początków żeby przejść do dzisiejszych czasów... hmmm tylko co mamy porównywać na 20opcji silnikowych wieśwagena te dwie są właściwe???
Naprawdę chwalebne...
No ale skoro nalegasz ok. zapodaj nam porównanie n/a wieśvagen vs reszta światałysy30 napisał(a):I zapominają, że auto to nie tylko silnik - za kasę, którą zdążyłem już włożyć w naprawy mojego UFO spokojnie kupiłbym sobie kompletny silnik 2.0 FSI z osprzętem na gwarancji i jeszcze by mi jej trochę zostało
To zdradź troszku szczegółów bo wiesz żeby to nie było tak jak z tym spalaniem w które nie wierzysz bo civic pali Ci 11l a dopiero na samym końcu dopiszesz drobnym druczkiem że w ciągu prawie półgodziny przejeżdżasz aż 4,5km.![]()
Przy takich warunkach jazdy to musiałbyś kupić nie jeden fsi tylko kilka żeby było na zapas![]()
I nie to żebym się czepiał ale dokładnie taką sytuację miałem u koleżanki która psioczyła na swoje ufo 2,2d aż w końcu się zdenerwowałem i przy uzyciu ViNu znalazłem jej ślady przeglądów przy 360tyś.km. a auto miało około 200 na liczniku
Więc wracając do tematu 1,4tsi po prostu debeściak
pkc napisał(a):Nalegam, abyś zaczął czytać, że zrozumieniem i pisać na temat, ale jak widać, nie ma co od Ciebie tego wymagać, bo to zbyt trudne...
szybki napisał(a):Jeżeli pijesz do mnie to znowu poproszę o konkrety... przytocz mi chociaż jedną wypowiedź gdzie pisałem o spalaniu swojego auta bez oświadczenia " tankowane pod korek, bez korków, zwykła jazda".
Ba nawet wklejałem Ci wskazania nie średniego spalania tylko opcji spalania w/g kompa po tankowaniu + paragon ze stacji więc co chcesz jeszcze więcej???
A co do łysego to o jego sposobie "jazdy" dowiedziałem się całkiem nie dawno ... a wielokrotnie pisaliśmy coś w jednym temacie.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN