VW Passat FL Jaki silnik?

18 Lis 2012, 22:05

przymierzam sie do zakupu vw passata na wiosne po lifcie i powoli zaczynam czytac i sie orientowac ;) interesuje mnie silnik benzynowy jaki polecacie? z ktorym LPG bedzie dobrze wspolpracowal?
missiak177
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 02 11 2010
Auto: VW Golf 3
Silnik: 1,8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback

19 Lis 2012, 07:13

dosc ekonomiczny, dosc dynamiczny 1.8 T
dynamiczny 2.8 V6
MaroLBN
Początkujący
 
Posty: 58
Prawo jazdy: 01 01 2001

19 Lis 2012, 19:24

Ani 1.8T ani tym bardziej 2.8 V6 do gazu się nie nadaje.
Po pierwsze jaki passat? B5? Jak B5 to 1.6 albo 2.0 8V oczywiście. To jedyne silniki do gazu w pasku b5 :)
ArsenalFun
Początkujący
 
Posty: 74
Auto: Mazda Premacy
Silnik: 2.0 DiTD
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

19 Lis 2012, 21:30

ArsenalFun napisał(a):Ani 1.8T ani tym bardziej 2.8 V6 do gazu się nie nadaje.
Po pierwsze jaki passat? B5? Jak B5 to 1.6 albo 2.0 8V oczywiście. To jedyne silniki do gazu w pasku b5 :)


1. Na jakiej podstawie wnioskujesz ze 1.8T a szczegolnie 2.8 sie nie nadaje do gazu?
2. nom... 1.6 dobry ale do astry, a nie do passata...
MaroLBN
Początkujący
 
Posty: 58
Prawo jazdy: 01 01 2001

20 Lis 2012, 15:19

1. Na jakiej podstawie wnioskujesz ze 1.8T a szczegolnie 2.8 sie nie nadaje do gazu?
2. nom... 1.6 dobry ale do astry, a nie do passata...

hmmm...
1) No to ok, instalacja MUSI być najlepszej jakości, i jest bardzo droga w założeniu do tych silników, a jeśli kupisz używanego passata z 20 zaworowym 1.8 z doładowaniem lub 6 cylindrowym 2.8 z 30 zaworami w układzie V który jeździł już na gazie to licz się, że (pewna) naprawa tych silników tania nie będzie. Po za tym w 1.8 T dość często turbosprężarka odmawia współpracy.
2) Fakt, 1.6 troszkę za słaba, ale 2.0 8V z tymi 115 lub 120 KM w zupełności wystarczy do normalnej jazdy. 11.5 s do 100 spokojnie wystarczy.
A co do astry to wolał bym jeździć astrą, niż nudnym i mało oryginalnym passatem :ok:
ArsenalFun
Początkujący
 
Posty: 74
Auto: Mazda Premacy
Silnik: 2.0 DiTD
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003

20 Lis 2012, 21:15

ArsenalFun napisał(a):A co do astry to wolał bym jeździć astrą, niż nudnym i mało oryginalnym passatem

Za to astra jest bardzo oryginalna i wcale nie nudna :naughty:

odnosnie silnikow racja, zalezy od instalacji, jak ktos pożałuje i kupi byle taniej to nie za dobrze to wyjdzie aczkolwiek oba silniki sie nadaja do gazu :ok:
MaroLBN
Początkujący
 
Posty: 58
Prawo jazdy: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    35 lat legendy - Toyota Celica
    Toyota Celica zadebiutowała w latach 70. i od razu stała się benchmarkiem dla sportowych samochodów. Przez 35 lat na rynku pojawiło się 7 generacji modelu, które biły rekordy sprzedaży. Sportowa Toyota stała ...

22 Lis 2012, 15:58

Kolega lata A4 1,8T od 5 lat na sekwencji (sam dał założyć) i nic nie szwankuje tak przy silniku jak i przy instalacji. Przebieg na lpg 80 tys. Ogólny przebieg auta 220 tys.km.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5806
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna