REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
To mogłoby oznaczać przedostawanie się płynu chłodzącego do komory spalania.pawlik123 napisał(a):jak docisnę pedał gazu do końca po paru sekundach przy bardzo wysokich obrotach kopci z rury na biało
Poziom przy zimnym silniku raczej powinien być zawsze podobny te wahania nie wróżą nic dobrego. Jak masz odkręcony korek na zimnym silniku nie widać bąbelków?pawlik123 napisał(a):Zauważyłem też ( nie wiem czy to ma znaczenie)że płyn chłodniczy jak sprawdzam rano ma różne poziomy ( raz poprawny a czasem powyżej max) w środku jak odkręciłem nie widzę zanieczyszczeń
No po dolaniu Doktora powinien mniej schodzić ale ten dodatek leje się w ostateczności jak już silnik na wykończeniu ;/pawlik123 napisał(a):Dodałem dodatek do oleju oil doctor ( taki w puszce). W czym może być problem? czy może chodzi o zły olej? ( dodany przez mechanika po kupnie miał info że do silników diesli). po każdej dolewce oleju jakby wolniej schodził.