VW POLO 1,4 FSI błędy podczas diagnozy brak kontrolek na desce

18 Mar 2018, 16:46

Otóż podczas podłączenia auta pod komputer pokazały się błędy:
18320- czujnik 1 ciśnienia w układzie hamulcowym, obwód otwarty lub
zwarcie z B+
- Stały
19490- czujnik 2, czujnik temperatury powietrza dolotowego; wysoki
sygnał
- nieciągły
17912 - układ dolotowy powietrza; wykryto nieszczelność
- nieciągły
Dodam jeszcze że w aucie były wymieniane filtr paliwa powietrza oleju, olej, tzw, "szklanki", świece, rozrząd, przepustnica, uszczelka pod kolektorem ssącym. Najgorsze jest to że auto nierówno chodzi. Spada na obrotach na jałowym biegu oraz w momencie puszczenia nogi z gazu szarpie. Wydaje mi się że na mocy nie spadł. Ciśnienie w kolektorze ssącym powinno mieścić się w przedziale 280- 350 mbar a mi pokazało 540. Może ktoś z was miał podobny problem ?!
lupe123123
Nowicjusz
 
Posty: 4
Auto: VolksWagen Polo
Silnik: 1.4 FSI 86KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • 22 Mar 2018, 15:17

    Prawdopodobnie problemem jest nieszczelność układu dolotowego np. źle zamontowany kolektor ssący lub nie podpięty któryś przewód podciśnieniowy a czujnik 2 temp. może jest po prostu nie podłączony.
    Po wykryciu i usunięciu nieszczelności trzeba wykonać adaptację przepustnicy.
    Zapraszamy
    AutoConrad
    Aktywny
     
    Posty: 290
    Miejscowość: Warszawa
    Auto: różne marki

    22 Mar 2018, 22:42

    Była nieszczelność na przewodzie pomiędzy serwem a przepustnicą. Po usunięciu podciśnienie wzrosło z 540 mbar 600 mbar. Był sprawdzany kolektor dolotowy, uszczelki wszystko na miejscu, czujnik temperatury nowy. Samochód jak chodził tak jest dalej. Co dalej ? Czy za każdym razem po usuwaniu usterek trzeba adaptować przepustnicę ?
    lupe123123
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Auto: VolksWagen Polo
    Silnik: 1.4 FSI 86KM
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Kalkulator LPG
      Kkalkulator pozwala obliczyć szacunkową różnicę w kosztach eksploatacji samochodu w zależności od zasilania silnika benzyną, a gazem (LPG). Na podstawie danych wprowadzonych do formularza obliczymy przyblizony czas ...