VW Polo 6N - problem z odpaleniem

30 Gru 2008, 23:39

Witam
mam nastepujacy problem, ktory pojawil sie dzisiaj. Po kilkudniowym postoju swiatecznym odpalilem auto i wyruszylem w droge. Jako, ze szyby byly zamarzniete wlaczylem dmuchawe i ogrzewanie tylnej szyby i nagle auto jakby zwolnilo i stracilo moc i zgaslo.
Myslalem, ze to wina rozladowanego akumulatora, wiec w domu zalaczylem go i caly dzien sie ladowal. Mimo tego nie da rady samochodu odpalic.
Kiedy przekrecam kluczyk w stacyjce, slychac tylko pykanie, rozrusznik nie kreci i nic sie nie dzieje. Jaka moze byc przyczyna, bo akumulator tu napewno winny nie jest.
pozdrawiam
tozeur
 
  • 31 Gru 2008, 11:38

    Jakie jest napięcie akumulatora i jaka jest gęstość elektrolitu?Czy podczas kręcenia rozrusznikiem,kontrolki przygasają?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    31 Gru 2008, 17:01

    No coz, okazalo sie ze silnik sie zatarl :shock: prawdopodobnie w tym modelu z tym silinikiem zdarza sie czasami, ze zbierajaca sie woda kondensacyjna zamarza gdzies w wanience i mimo, ze jest olej to nie dochodzi do silnika. nie mam o tym zielonego pojecia, ale faktem jest, ze olej wybilo spod uszczelki i wylotem miarki oleju.
    moj znajomy, ktory jest mechanikiem w niemczech mowil, ze wlasnie w tym modelu z silinikiem 1.0 zdarza sie to czasami. tak wiec, Szczesliwego Nowego Roku!!
    tozeur
     
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Jaki silnik wybrać w Toyota Yaris II (P9)?
      Toyota Yaris II została wprowadzona na rynek w 2005 roku (gościła na nim przez kolejne sześć lat do 2011) zastępując model pierwszej generacji który był dobrze przyjęty na rynku. W przypadku silników zmieniło ...