REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Wtyczka czteropinowa ta w której są trzy przewody - Pin czwarty zasilanie 12V po włączeniu zapłonu . Sprawdzić . Jak nie ma sprawdzić bezpiecznik w skrzynce bezpieczników ( wnętrze auta ) Pozostałe dwa przewody to CAN. Sprawdzić omomierzem. Między nimi ma być około 60 Ω. Opór sprawdzamy na wyłączonym zapłonie. Druga wtyczka jest do czujnika skrętu na przekładni kierowniczej . Tutaj nić nie sprawdzamy.konrad9449 napisał(a):Idąc dalej stawiam na te pozostałe dwie wtyczki i ich przewody
Rozumiem że tutaj napięcie sprawdzasz względem masy pojazdu tzn. jeden przewód pomiarowy miernika do tego pinu -drugi do masy. Poza tym akumulator sprawny naładowany. Napięcie ma być niewiele odbiegające od napięcia na akumulatorze a zapłon ma być włączony do poziomu kontrolek . Silnik nie musi być uruchomiony. Jeśli jest jednak te 2V to trzeba prześwietlić przewód od kostki do bezpiecznika.Sprawdzić napięcie na samym bezpieczniku , tym w kabinie.konrad9449 napisał(a):Niestety na pin-ie zasilającym nie ma 12 V jest tylko 2V