Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Astec napisał(a):Przeczytałem kilka artykułów o Polo IV, ale chciałbym zasięgnąć waszej opini czy warto kupić ten samochód jeśli priorytetami jest wysoka bezawaryjność, tania eksploatacja oraz względna prostota konstrukcji.
Potwierdzam. Mnie kosztował 1300, rozrząd INA, tyle że w dobrym warsztacie, więc nie najtańszym. Wymienionych usterek jeszcze nie doświadczyłemTrevor napisał(a):dość drogi rozrząd (ok 1000 zł z robocizną)
Henk napisał(a):Potwierdzam. Mnie kosztował 1300, rozrząd INA, tyle że w dobrym warsztacie, więc nie najtańszym. Wymienionych usterek jeszcze nie doświadczyłem
galakty napisał(a):nie ma znaczenia dlaczego tyle kosztuje rozrząd (swoją drogą dzisiaj 1000 zł za serwis auta to trzeba się cieszyć) skoro cały silnik jest mocno średni.
Astec napisał(a):Mam numer vin, ale nie wiem gdzie warto zamówić raport o samochodzie
szybki napisał(a):Ja teraz mam zlecenie na auto o bezwzględnej bezawaryjności klasy micro i europejskich aut nie biorę pod uwagę.
galakty napisał(a):Daj spokój z tym silnikiem, nie ma znaczenia dlaczego tyle kosztuje rozrząd (swoją drogą dzisiaj 1000 zł za serwis auta to trzeba się cieszyć)
Trevor napisał(a):Niby tak ale tyle samo kosztuje np do 1,9 tdi arl, no to jednak porównanie Leona Top Sport czy Golfa IV mającego 150 koni i 320 Nm a benzyna 80 koni w szarym Polo to jednak różnica.
Rozrząd w tym motorze wymienia się na spokojnie w trzy godzinki . Blokad nie potrzeba , wystarczą dwa ,,gwożdzie'' fi 8 mm. W zasadzie każdy amator mechaniki może sobie sam wymienić . Narzędzia podstawowe . Jedynie niestandardowy klucz nasadowy dwunastokątny 21 do odkręcenia śruby wału korbowego . Zestaw z pompą wody INY można kupić coś około 500 zł . Robocizna ???? A można windować bo to i tamtoHenk napisał(a): Trevor napisał(a):
dość drogi rozrząd (ok 1000 zł z robocizną)
Potwierdzam. Mnie kosztował 1300, rozrząd INA, tyle że w dobrym warsztacie, więc nie najtańszym
Może warsztaty doliczają sobie za naprawę prestiżowej marki Działki budowlane pod Licheniem są droższe, jeśli widać z nich bazylikę, a z Volkswagena widać potęgę umysłu austriackiego malarza W przeciwieństwie do np. Kia, z której nic nie widać, więc rozrząd jest tańszybonifacy napisał(a):Zestaw z pompą wody INY można kupić coś około 500 zł . Robocizna ???? A można windować bo to i tamto
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN