W miarę młody samochód do 17000-18000 zł

07 Gru 2013, 17:33

Witam,
jestem młodym kierowcą, i szukam pierwszego WŁASNEGO samochodu, z racji, że trochę grosza odłożyłem resztę dorzucą rodzice chciałbym nowszego auta, tak od 2005roku, do tej pory rozważałem Fiata Grande Punto silnik minimum 1.4 16v, - t-jet byłby marzeniem, ale ten 95 km już powinien wystarczyć. Peugeot 207, 307 - jednak ze wskazaniem na większy, lub citroen c4. niemieckie auta już odpuściłem bo za te pieniądze raczej bardzo ciężko będzie znaleźć coś zadbanego. a zależy mi na w miarę tanim w utrzymaniu aucie. raczej tylko benzyna bo dużo będzie jeżdzone na krótkich dystansach więc diesel odpada. Grande punto pojawiło się tu ze względu, że za te pieniądze będzie to samochód najnowszy co za tym idzie chyba najmniej zużyty, wiem, że to auto o klasę niżej niż 307 i c4. Głównie to o nim chciałbym usłyszeć opinie i proszę o odniesienie się do pozostałych jestem oczywiście otwarty na inne propozycje.

Z góry dziekuję
mikiol12
Nowicjusz

07 Gru 2013, 18:22

Ja na twoim miejscu brałbym C4. Jak Ci nie zależy na osiągach to 1.4 bedzie w sam raz, a jak chcesz coś mocniejszego to 1.6 jedzie ładnie. W samochodach z grupy PSA jest dobra blacha to jak samochód zadbany nie bity to nie będzie rdzewiał.
Też jestem zwolennikiem benzyny, ale może zastanów się nad silnikiem 1.6 hdi. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz wersje bez dwumasy i bez fapa.
grzegorzd92
Aktywny

Miejscowość: Małopolskie
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Fiat Brava
Silnik: 1.2 82
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

08 Gru 2013, 13:38