W miare mocna benzyna do 45 tys.

08 Mar 2017, 09:37

Crankshaft napisał(a):Reszta usterek jest niewarta odnotowania

kwintesencja wypowiedzi odnośnie niemieckich aut :ok:

Brakuje tylko czepialstwa o każdą żarówkę u francuzach i włoskich autach... a nie sory było coś ;)

matttias1234 napisał(a):Moze jeszcze wypowie sie ktos o mercedesie 3.2 lub 5.0 i cos ze stajni lexusa ?

Lexus GS mk3 gnoi trwałością e60 szczególnie jeśli chodzi o elektrykę i trwałość silnika, który nie gubi 1l/1000km oleju "co jest nie warte odnotowania" - znajomy kupił w Niemczech e90 325i, bo tu były ulepy, a i wsadził w remont 5k...
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Mar 2017, 10:53

dzida napisał(a):Lexus GS mk3 gnoi trwałością e60 szczególnie jeśli chodzi o elektrykę i trwałość silnika, który nie gubi 1l/1000km oleju
kazdy zajechany kibel pali olej. Normalny silnik 3.0i pali okolo 1.5/ 2 litry na 10 tys. Oczywiscie nie mowimy o katowaniu
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Mar 2017, 11:00

Kao napisał(a):kazdy zajechany kibel pali olej. Normalny silnik 3.0i pali okolo 1.5/ 2 litry na 10 tys. Oczywiscie nie mowimy o katowaniu


Tak, ale nie każdy zdrowy silnik pali olej, to bzdura że trzeba dolewać oleju w każdym silniku...

Nie wiem jak według Ciebie, ale według mnie 1 litr na 5 tyś km to jest dużo... Niemiecka technologia... Przejechałem swoją Megi 3 tyś i nie dolałem ani grama oleju bo ani gram nie uciekł, ale nie, Francuz to kupa :|
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

08 Mar 2017, 11:19

Crankshaft napisał(a):Reszta usterek jest niewarta odnotowania, bo piksele to sie wypalają w prawie każdym samochodzie, akumulator też trzeba wymieniać...


Dodaj że "ja piszę Ty TYLKO płacisz" ...
Lubię ten temat... mojemu znajomemu e65 pochłonęło w tą zimę dwa akumulatory no bo za pierwszym razem elektromechanik nie jorgnął się że coś jest nie tak no ale przecież to detal który psuje się we wszystkich autach, teraz wysiadły spryski no ale to też detal bo silniczek jest tani i mały... no i centralny zamek się zwalił no bo to jest 10lat jazdy... no i ekranik nie działa... no i...
NO I !!!!!!!!!! w tą zimę pójdzie około 1,5k na same dedale o których nie warto gadać :ok: :ok: :ok:
matttias1234 napisał(a):Generalnie e60 posiada swoje bolączki ale raczej ,,pierdolki,, niz grubsze tematy ktore sprawia że auto wiecej by stało w warsztatach niz jezdzilo. Gdybym się zdecydował to szukal bym za miedzą.

Pierdołki hmmm ... były tu wklejane listy bolączek poszczególnych modeli BMW więc jak po przeczytaniu tego wszystkiego uznasz że jest to auto warte tych pieniędzy które stracisz to kupuj polecamy :ok:
matttias1234 napisał(a):cos ze stajni lexusa ?

Jak dołożyłbyś troszku kasy to spokojnie wyrwiesz gs430 mk3 który kosztami użytkowania bije na głowę w/w marki tylko że jego dostępność jest bardzo kiepska... Chociaż z drugiej strony jesteśmy w EU... :naughty:
Silnik / napęd z tego auta warte szukania i czekania :D
matttias1234 napisał(a):Silnik 3.5 z nissana faktycznie tak dobry jak piszą ?

Jest dobry tak jak piszą... :ok:
Kao napisał(a):kazdy zajechany kibel pali olej. Normalny silnik 3.0i pali okolo 1.5/ 2 litry na 10 tys. Oczywiscie nie mowimy o katowaniu


Skąd Wy bierzecie takie teorie... :ok: :?:
Jedne palą olej inne go nie palą... zależy od silnika a nie od jego pojemności.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10821
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

08 Mar 2017, 11:23

Wypalone piksele - straszna usterka :twisted:
dzida napisał(a):Lexus GS mk3 gnoi trwałością e60 szczególnie jeśli chodzi o elektrykę i trwałość silnika, który nie gubi 1l/1000km oleju "co jest nie warte odnotowania" - znajomy kupił w Niemczech e90 325i, bo tu były ulepy, a i wsadził w remont 5k...

Polecam zapoznać sie z tym tematem http://www.lexus-forum.pl/viewtopic.php ... 5&start=20
W skrócie kazdy gs300 powyżej 150kkm ma problem z braniem oleju. Aso nie uważa tego za usterkę, tylko za naturalne zużycie ze względu na przebieg 8)
Bardzo często przy takim przebiegu psują sie jakieś bębny na zaworach ssących i wydechowych. Bębny dostępne są tylko w aso. Koszt 6k części + robocizna 3k aso. U druciarzy robocizna połowę tego, ale marna szansa, ze zostanie to naprawione dobrze. Ja rozumiem, że marka premium...ale czułbym się nieco zniesmaczony awaria w podobno bezawaryjnym samochodzie, której naprawa kosztuje 10tysięcy złotych.
Coś pisałeś o gnojeniu E60? :)

Nie wiem do końca co masz na myśli pisząc remont...ale każdy samochód po zakupie wymaga pewnych napraw. Kupiłeś is200 i włożyłeś ponad 4k, a zostało jeszcze sprzęgło i hałasująca skrzynia. Możecie zbić piątkę z kolegą ;)

Czekam tylko, aż przyjdzie kolega z 6 literowym zielonym nickiem i zrobi esej na pół monitora. Ciekawe w jaki sposób tym razem odwróci kota ogonem.
Crankshaft
Nowicjusz
 
Posty: 13
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Panamera
Silnik: 4.0
Paliwo: Diesel

08 Mar 2017, 11:40

szybki napisał(a):Skąd Wy bierzecie takie teorie...
Jedne palą olej inne go nie palą... zależy od silnika a nie od jego pojemności.
no dzida akurat cisnął na 3.0 w e60

Crankshaft napisał(a):W skrócie kazdy gs300 powyżej 150kkm ma problem z braniem oleju. Aso nie uważa tego za usterkę, tylko za naturalne zużycie ze względu na przebieg
Bardzo często przy takim przebiegu psują sie jakieś bębny na zaworach ssących i wydechowych. Bębny dostępne są tylko w aso. Koszt 6k części + robocizna 3k aso. U druciarzy robocizna połowę tego, ale marna szansa, ze zostanie to naprawione dobrze.
jak mozesz mowic o tak super niezawodnym powalajacym wszystkie inne auta na r..j... :lol: no pytam się jak mozesz?? przeciez to auto się nie psuje tylko lac i jezdzic. A najbardziej mnie smieszy jak to dzida opowiada mowiac " bylem ostatnio swoim lexem u mechanika i rzucal chvje na BMW i jego lexa naprawia z usmiecham na twarzy. :o

Galakty ja nigdy nie twierdzilem ze ren to gowno... a co do bmw to wiem co mowie 3 litrowe troche biora co innego starsze r6 tu juz bylo lepiej. Mowisz ze 1 na 5tys to duzo? A co powiesz o ktoryms tam silniku opla (diesel) w ktorym to producent przewiduje norme na 0.7 na 1000km???
Ostatnio edytowany przez Kao, 08 Mar 2017, 11:47, edytowano w sumie 1 raz
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...

08 Mar 2017, 11:43

Crankshaft napisał(a):jakieś bębny na zaworach ssących i wydechowych. Bębny dostępne są tylko w aso

Te jakieś bębny robimy za 2k, bo idąc tym tokiem ASO "VANOS" czy jak to się tam teraz zwie kosztuje jeszcze więcej :ok: A pompa wody elektryczna, hm? a problemy z wtryskami po lifcie? Sprzęgła i hałasującej skrzyni nie wymieniamy, bo trzeba zrobić konwerter za te 4k w automacie :(

Crankshaft napisał(a):Kupiłeś is200 i włożyłeś ponad 4k, a zostało jeszcze sprzęgło i hałasująca skrzynia. Możecie zbić piątkę z kolegą

Szkoda, że nie zauważyłeś, że ja wymieniam wszystko z zapasem.
Zamiast 11 tulei w tym te od magla mogłem wymienić jedną z wahacza, która stukała.
Wywaliłem przy okazji łączniki stabilizatora mimo, że były ok.
Wlałem olej do skrzynki i dyrfa za ponad 400zł zamiast 100zł.
Olej do silnika dobry, a nie tani.
Kupuje wycieraczki za 80zł, a nie 15zł.
Zregenerowałem wszystkie zaciski mimo, że z jednym miałem problem.
Lampki podświetlenia tablicy kupuje za 80zł, a nie 5zł.
Doliczam każdą pierdołę za 5zł
Sprzęgło narazie leży, bo po wymianie kół się już nie ślizga. Wystarczył mi jeden poślizg przy pełnym załadowanym aucie, zamiast czekać na zjechanie całego.
Hałas skrzyni nie jest głośny, a słyszalny, bo bardziej hałasuje łożysko oporowe - mi nie przeszkadza jej praca mimo, że jestem czepialski jak widać ale fakt faktem uważam ją za wpadkę co podkreślam w każdym temacie i nie używam słowa "pomijalne".

Także nie mów mi jak się serwisuje DOBRZE auto, a jak po kosztach jak Ty gdzie wyszłoby mi w ciągu 2 lat 1500zł ;)
No ale z kim tu dyskutować jak nie posiadasz nawet samochodu :ok:

Kao napisał(a):mnie smieszy jak to dzida opowiada mowiac " bylem ostatnio swoim lexem u mechanika i rzucal chvje na BMW i jego lexa naprawia z usmiecham na twarzy

a czytałeś ze zrozumieniem, że chodzi o właścicieli płaczących "dlaczego tak drogo", a ja nie jestem taką marudą tylko kupuje porządne części? Problemem BMW są głównie właściciele - ich podejście do serwisowania i ślepa wiara w pancerność rodem z e34
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Mar 2017, 12:10

dzida napisał(a):a czytałeś ze zrozumieniem, że chodzi o właścicieli płaczących "dlaczego tak drogo", a ja nie jestem taką marudą tylko kupuje porządne części? Problemem BMW są głównie właściciele - ich podejście do serwisowania i ślepa wiara w pancerność rodem z e34
tak czytam ze zrozumieniem mowisz ze problemem sa wlasciciele a zawsze sie najwiecej wypowiadasz jakie to gowniane auto i ile to wszystko kosztuje a jak bardzo awaryjne. Wypowiadasz sie po opiniach druciarzy i stereotypach.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Mar 2017, 12:15

Kao napisał(a):Wypowiadasz sie po opiniach druciarzy i stereotypach.


Co jak co, ale takie Audi/BMW jest najbardziej drutowane bo serwis cholernie drogi, właściciele marzą o znaczku, pytają ile pali na 100 kilometrów i potem wsadzają chińskie tarcze...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

08 Mar 2017, 12:32

galakty napisał(a):Co jak co, ale takie Audi/BMW jest najbardziej drutowane bo serwis cholernie drogi, właściciele marzą o znaczku, pytają ile pali na 100 kilometrów i potem wsadzają chińskie tarcze...


Stąd też opinia o alfie. Bo jak się belle podrutuje to się odwdzięczy lawetą i rachunkiem na równowartość auta. A potem tylko płacz, lament i hejt jakie to guano
diddy79
Zaawansowany
 
Posty: 524
Prawo jazdy: 14 04 1999
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Talisman
Silnik: 1,6 dCi 160 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2018

08 Mar 2017, 12:36

diddy79 napisał(a):Stąd też opinia o alfie. Bo jak się belle podrutuje to się odwdzięczy lawetą i rachunkiem na równowartość auta. A potem tylko płacz, lament i hejt jakie to guano
z kazdym autem bedzie to samo, nawet z lexusem dlatego skonczcie te gadanie stereotypami i zacznijcie wnosic cos do postow z doswiadczenia a nie z tego co mechanik powiedzial albo sąsiad Mieczysław
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Mar 2017, 12:39

Kao napisał(a):z kazdym autem bedzie to samo, nawet z lexusem dlatego skonczcie te gadanie stereotypami i zacznijcie wnosic cos do postow z doswiadczenia a nie z tego co mechanik powiedzial albo sąsiad Mieczysław


Tylko Lexusów jest mało na rynku, a do tego żaden Sebix nie kupi Lexa bo woli BMW czy Audi... Sorry, ale to klientela narobiła takich opinii i druciarstwa, samochód nie jest niczego winien ale to samochód obrywa po dupsku i potem nowy właściciel, który niekoniecznie jest "Sebixem".

Dlatego jakbym miał kupować mocne RWD to w życiu BMW tylko Lexus, bo wiem, że nikt nie drutował byle jak najtaniej.

I nie obrażaj się, bo to nie chodzi o to, że BMW jest złe, tylko jest źle traktowane.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

08 Mar 2017, 12:53

Dokładnie - ja nie mam nic do Audi i BMW w dobrych wersjach tylko do tego, że wokół nich właściciele tworzą niestworzone bajki wśród znajomych, a u mechaników płaczą jak dzieci.
Na forum takim jak to obrażają się niewiadomo o co tworząc "kółka wzajemnego pocieszania i lajkowania" Nie dostrzegają innych samochodów tylko sypią tekstami "francuzy się palą", "japońce mają papierowe blachy", "koreańce to plastiki", "włoskie jeżdżą na lawetach".

P.S. Lexusa nie mogę nigdzie polecić, bo zaraz tekst, że tylko na niego namawiam każdego ale jak BMW i Audi/VW to jest super (tylko abym wad nie wypisywał, bo ich nie ma).
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

08 Mar 2017, 13:38

galakty napisał(a):I nie obrażaj się, bo to nie chodzi o to, że BMW jest złe, tylko jest źle traktowane.
ja sie nie obrazam bo nie mam za co, tylko czasami widze jak przeginacie.
dzida napisał(a):Lexusa nie mogę nigdzie polecić, bo zaraz tekst, że tylko na niego namawiam każdego ale jak BMW i Audi/VW to jest super
moze jakbys to robil w inny sposob to inaczej bylo by to odbierane.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16577
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

08 Mar 2017, 13:57

Kao napisał(a):moze jakbys to robil w inny sposob to inaczej bylo by to odbierane.

ale my mamy już dość, że co tydzień przez te parę lat jest 5 tematów z pytaniem o spalanie oraz jak tanio będzie w przypadku e90 i e60, bo nikt nie używa wyszukiwarki. Głównie przychodzą osoby szukający potwierdzania zakupu ukochanego BMW - lepiej ostrzegać.

Ja kiedyś byłem entuzjastą 325i e90 (popatrz po historii) ale jak zobaczyłem ile kosztuje serwis kupionego niebitego w ładnym stanie i że stał w warsztacie 2 miesiące na używaną pompę wody to się zawiodłem (ten gość też się stał niewolnikiem auta, bo odkładał na nie 3 lata...). Potem poszperałem w internetach, bo nie wierzyłem i okazało się, że to "normalne". "Ciekawostką" też był dla mnie katalizator NOX w poliftach. Podoba mi się e90 ale jak mam iść w ryzyko to wolę jeszcze ładniejsze (dla mnie) A4 B8 2,0TFSI
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010